Zou dit wat zijn? (Seats & Sofa's + huishoudpakket)

Discussie in 'De lounge' gestart door Flamingo, 3 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flamingo

Flamingo Bekend lid

9 dec 2009
    900
    0
    0
    Shopmanager / parttime
    Zie linkje: Marktplaats.nl > Compacte loungebank Stuart voor de topprijs van € 199 - Huis en Inrichting - Banken | Bankstellen

Ik ga morgen kijken naar een koophuis(je!!) voor mij en mijn zoontje :) !!! Spannend.....
    Het is een schattig, maar ERG klein huisje in een kinderrijk buurtje met speelgelegenheden, scholen etc :) - Erg leuk!

Waarschijnlijk is mijn eigen bankstel met 2 stoelen + hocker te groot en ik kwam deze advertentie tegen op marktplaats. Ziet er wel leuk uit voor in een klein woonkamertje.

Er zit ook nog een gratis huishoudpakket bij staat onderaan de pagina???
    En dat allemaal voor 199,00 Euro???

Heeft er iemand ervaringen met Seats en Sofa's? Ik verwacht echt geen topkwaliteit hoor ;) , maar ben toch een beetje bang dat ik voor die prijs niets kan verwachten??

2. knap

knap Niet meer actief

Geen ervaring mee. Maar zit er geen addertje onder het gras?
    Dat vraag ik me altijd af bij de advertentie.s van Seats &Sofa.

Succes ermee.

Kan je niet via markpl kijken naar een leuk tweede hands bankstelletje? Misschien van een iets betere kwaliteit.

3. heleentje80

heleentje80 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.296
    28
    48
    Gent
    seat en sofa heeft in belgie geen echt goede reputatie.
    Weet niet hoe het in nederland is

4. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    ik koop nooit meer daar......onze bank hield het nog geen jaar uit...toen zakte mijn papa er doorheen!!! (binnenzijde brak gewoon doormidden)

FIjn als je er nooit op zit, maar als je en een klein huisje hebt...dus ook weinig ruimte zul je vaak en veel op je bank zitten...zou toch eens op MP kijken of je 2de hands iets stevigers kunt vinden hoor ;)

5. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.266
    6.791
    113
    O vreselijk Seats en Sofa's

1 keer geweest...en nooit weer

Lelijke banken en waardeloze kwaliteit

6. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    enneuh....nog iets...welk goed zichzelf respecterend en goed verkopend bedrijf zet advertenties op MP????? Jah....eronder als banner enz...maar echte advertenties??

7. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Mijn vader heeft er ooit gewerkt maar was snel weg daar vond hrt een oplichterszooi...
    De prijzen gelden vaak voor het slechtste leer / stof en de vulling van de bank de betere kwaliteit is veel duurder.. ze smeren je dan ook het duurdere aan terwijl de kwaliteit daarvan ook la la is....
    Maar ze zullen best wel een tijdje meegaan hoor maar kwaliteitsbanken nee dat is het niet...

8. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Wij hebben onze bankstel bij s@s weg.
    Topkwaliteit wat 10jaar meegaat is t niet. Maar dat was onze bedoeling ook niet. Wij hebben 350euro een lederlook bankstel. We hadden toen we t kochten nog 2jonge honden(hebben ze nu nog maar niet zó jong meer dus rustiger), wij wouden niet veel geld uitgeven aan een.bankstel waar jonge honden overheen vliegen e.d. Dus een goedkoper bankstel waardoor t niet zo erg zou zijn als ie wel beschadigt raakt.
    Maar ik ben erg tevreden erover! Nu2jaar oud en ziet er echt niet versleten uit, en het houd zich uitstekend met onze honden die erop slapen, spelen, krabben e.d.
    Wij hebben.wel voor stofgroep2 gekozen, qua kwaliteit iets beter dan stofgroep1. Maar de aanbieding zijn vaak stofgroep1, dus zou wel informeren wat nr2 kost?

Die huishoudpakket, bespaar je de moeite.. Kan je beter kijken of je die qua prijs eraf kunt krijgen. En niet gelijk akkoord gaan met hun eerste.aanbod, ze zakken daarna nog wel een paar keer. Je kunt er goed onderhandelen;)

9. Kiekies

Kiekies Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.264
    0
    0
    Leerling VIG
    Waar liefde is
    Heb een bankstel van hun gehad. 5jr is die meegegaan. Als je het pakket niet neemt kan je vaak ook korting krijgen.

10. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Ik heb bij een rechtsbijstandverzekeraar gewerkt en we hadden een speciale kast (nog niet alles was digitaal :p ) voor Seats & Sofa's zaken haha. Koop daar aub nooit iets..

11. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Dat heb je precies goed... Ik heb héél slechte ervaringen met S&S... Bekleding die bij normaal gebruik in een heel korte tijd stuk is. Verstelbare fauteuils, die stuk gaan. En garantie of after sales, ho maar!

12. Joon1408

Joon1408 Actief lid

20 mrt 2012
    230
    0
    0
    Gehandicapten zorg
    Ijselmonde
    Wij toevallig ook een bank van sf. Super bank. (tot nu toe) goeie aflevering en op tijd. Geen vuiltje aan de bank. Wel hebben wij ipv het huishoudsetkorting gevraagd en dat kon. In jou geval ismiss het huishoudset handig om lekker te beginnen in je huisje.

Nou denk k dat wij geluk hebben met de bank want nadat wij een gedeelte hadden aanbetaald kregen we allemaal negatieve recties. Dus een en ander opgezocht en kwamen ze er indd niet goed van af. Maar tot nu toe zijn we erg tevreden

13. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Toen ik destijds uit huis ging en op mezelf ging wonen, kwam mijn bankstel (twee en driezitter) ook bij de Seats en Sofas vandaan. Die hebben het 8 jaar volgehouden (en toen zagen ze er nog prima uit), want toen ging ik samenwonen. Banken buiten gezet, want grofvuil zou ze op komen halen.Alleen hebben andere mensen die banken toen snel meegenomen.

Mijn ervaring was dus goed met Seats en Sofas, al vrees ik dat de meerderheid er niet zo'n goede ervaring mee heeft.

14. chocotof

chocotof Bekend lid

28 dec 2010
    704
    1
    0
    Werkveld jeugdzorg
    Achter de duinen
    Ik heb recensies gelezen over het bedrijf en los van de kwaliteit zijn er echt zo enorm veel klachten over dat ik er niet zou kopen..
    Vreselijk schijnt het te zijn... Wist je dat je bij de ikea ook hele schattige kleine bankjes hebt? Of ze echt heel comfi zijn weet ik niet maar ze zien er wel schattig uit.

KLOBO 2-zitsbank - IKEA

Succes met het zoeken van een passend bankje

15. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

wij gaan er ook nooit meer heen.

mooie 2+3 bank gezien 199 euro. Komen we daar, blijk het om een bank te gaan met harde houten plaat als zitting. Staat een bank met als zachte zittin als show en de rest in een rij er achter. Dus je gaat zitten. zit goed. Komt beste meneer er aan. ja we hebben een mooie aanbieding, ja dat zagen we daarom keken we hier ook even. Gaat het om deze bank met de houten zitting...ik voelen... neeeeeee toch.. je wilt toch comfortbale zitten... Wij wel teminste.. dus hij uitrekenen wat het gaat kosten met alleen 3 zits en dan de normale bank ja dat word dan 499 euro..slik.. leuk lokkertje...

of zie je een leuke bank, doen ze alles aan de prijs, de huishoudset eraf halen(wat ze al jaren aanbieden) ja dit word de nieuwe prijs, maar moet je hem vandaag meenemen.. je mag er niet eens over nadenken..

nee hoor voor mij gaan S&S...

16. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

wij hebben nu trouwens bij ikea een 3 zits gekocht voor 199 en die zit toch heeeeeeeeeeeeeerlijk.. Zou daar gewoon kijken en de service is daar toch beter.

17. Flamingo

Flamingo Bekend lid

9 dec 2009
    900
    0
    0
    Shopmanager / parttime
    ohhhh ik weet genoeg!!
    thx allemaal en dat linkje naar de Ikea; Dat is idd een erg leuk bankje!

18. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Oplichters zijn dat, oma had daar een bankstel van 2500 euro gekocht.
    Na 1 maand zag t ding uit alsof t al een paar jaar oud was helemaal doorgezeten en al kapot bij de naden.
    We zijn terug gegaan, maar vergeet maat dat ze je helpen...

19. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Voor beginnende samenwoners en mensen die het financieel moeilijk hebben is goed denk ik goed genoeg.
    Maar je moet er inderdaad niet heel veel van verwachten!

20. Hollowglade

Hollowglade Actief lid

23 feb 2010
    429
    0
    0
    NULL
    NULL
    3 zitplaatsen 1500 euro
    Bewust voor hogere kwaliteit gekozen..
    2 jaar en we zitten.op hout...
    En garantie? Die kennen ze niet