Wie ervaring met snel (gaan voor) een tweede?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Gwn, 23 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    De titel zegt het al: wie is er nog meer snel voor een tweede gegaan of wil dat? Hoe snel, waarom en hoe is het bevallen wil ik graag weten (ook lichamelijk bijv).
    Ben benieuwd! Bedankt!

2. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Mijn zusje was na 8/9 maand weer zwanger van nr2. Dus de 2e is geboren bij 1,5 van nr1.
    Dat is allemaal prima verlopen. De bevalling ging iets vlotter dan bij nr2, het herstel daarna ook.

Ze wilde snel een 2e, omdat nr1 ook even op zich heeft laten wachten, en omdat het haar fijn leek om 2 kids kort op elkaar te hebben.

3. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    mijn oudste was 11 maanden toen ik een positieve test in handen had...Mijn jongste is nu 11 maanden en ik ben dus weer bezig voor #3... Het is super druk, maar heb er geen spijt van!

4. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    Verder niemand die ook zelf ervaring heeft en mij iets kan vertellen over wat tegenviel of meeviel?

@Lovelylonnes: je bent 3 dagen overtijd zie ik... spannend! Er staat ook dat je banner op de gok is, maar wanneer ga je een test doen? :)

5. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    ik ben na 9 mnd voor een 2e gegaan en nu alweer en een half jaar verder en nog niet zwanger. Dus je kunt er wel snel voor een 2e gaan maar dan moet het ook nog lukken;)

6. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    @Inggrid: ja, natuurlijk, daarom staat 'gaan voor' ook tussen haakjes :). Bij ons heeft het voor de eerste een jaar geduurd (2x een mk), wat ook een bijkomende reden is om vrij vlot weer te beginnen met proberen.

7. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    Het leek me altijd super al ze vroeg op elkaar zitten. maar jah heb jeniet altijd in de hand he. als 2 en 3 mogen komen ga ik er tussen echt niet meer aan de pil. rot ding haha. van mij mag nr 2 komen.....

8. giraf

giraf Niet meer actief

Die vraag mag je me over een aantal maandjes weer vragen, dan heb ik een antwoord voor je :D

Mijn zus was ook na ook na 5 maanden zwanger van de 2e en dat ging prima, na nummer 2 is ze na 9 maanden zwanger geraakt van nummer 3, maar dat viel een beetje tegen :(
    De kindjes zijn 1 en 2, dus op een pittige leeftijd en ze is nu hoogzwanger wat haar best zwaar valt.

Deel Deze Pagina