Help! wanneer mag ik nou gaan testen?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by mamanu, Feb 8, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamanu

mamanu Bekend lid

Nov 2, 2008
    577
    0
    0
    Misschien dat jullie mij advies kunnen geven, want ik weet het niet meer :(

Ik ben 4 keer (incl deze keer) sinds ik aan de pil ben, een tijd gestopt. Mijn cyclus is altijd 25-28 dagen geweest. Ook meteen de eerste maand na het stoppen met de pil.

Nu op dit moment zit ik op 29 dagen. Dus 1 dag overtijd zou je zeggen. Ik heb vanmorgen een test gedaan, maar deze was negatief :(.
    Mijn ei heb ik op dag 20 gehad (ik weet dit door een ovutestje en buikpijn) Nu lijkt mij dat ik eigenlijk 20+14 dagen moet tellen, voordat ik overtijd ben. Ik weet ook dat er mensen zijn die 10 a 11 DPO (dagen na ovulatie) positief testen.

Wat moet ik nu aanhouden? Gewoon gaan zitten wachten kan ik niet ;) Ik wil graag een dag/datum aanhouden.

Wie o Wie heeft er advies

2. Laurie

Laurie Fanatiek lid

Feb 29, 2008
    2,188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Op hoeveel dagen na je ei word je normaal gesproken ongesteld? hou dat dan nu ook aan.
    Gewoon overmorgen nog een keer testen.

3. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

Jun 16, 2010
    1,170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    Ik werd altijd precies 14 dagen na mijn ei ongesteld en zo heb ik elke maand mijn NOD ook berekend.
    Als je nu 9 dagen na je ei zit is het misschien ook nog wel te vroeg om te testen.
    Ik zou 14 dagen na de eisprong aanhouden.
    Succes

4. mamanu

mamanu Bekend lid

Nov 2, 2008
    577
    0
    0
    Volgens mij rond de 14. Misschien moet ik die 14 wel aanhouden dan. Pfff dat duurt nog zo lang:(

Share This Page