Zijn er dames met ervaringen? Ben benieuwd hoe het allemaal is en gaat, menu etc Het is best prijzig, maar lijkt me wel handig. Boek je het voor het gezin of alleen voor de mamma? In geval van het laatste hoe doen jullie dat dan met het gezin? Ben benieuwd!
Ik heb er niet voor gekozen. Heb de weken voor mijn bevalling heel veel extra gekookt en de vriezer lag vol met gezonde maaltijden. Dat was heerlijk in de kraamweek!
je mag het gewoon voor het hele gezin klaar laten maken. je zorgt zelf voor de ingrediënten en de kv maakt het drie gangen diner voor je klaar en serveert het. het is iets speciaals en niet te vergelijken met een gewone maaltijd die klaargemaakt wordt door de kv. het is best prijzig, maar voor het goede doel (orange babies)! bij ons krijg je er ook een leuke big shopper bij met allerlei kortingsbonnen. best een aanrader dus, maar hou er wel rekening mee dat de tijd die de kv in de keuken bezig is, wel van je uren kraamzorg af gaan. dat is dan ook de reden waarom we bij onze organisatie alleen een mama diner klaarmaken als je ruim in je uren zit en niet alleen de basisuren hebt.
hier hebben wij het gedaan een paar weken geleden in de kraamweek. Echt een aanrader! Ontzettend leuk en we hebben heerlijk gegeten. Echt een genietmomentje voor ons en dat met de kleine dichtbij Het is een 3-gangendiner bij je thuis (voor max. 4 personen) en voor t hoofdgerecht kan je kiezen tussen vlees, vis of vega. In ons geval gingen er 5 uren kraamzorg vanaf. Wij hebben het dan ook aan het einde van de week gedaan toen we het gevoel hadden die uren te kunnen missen. Het is inderdaad best prijzig, maar het is inderdaad voor het goede doel en we hebben best nog leuke dingetjes erbij gekregen (was voor ons een verrassing).
Ik heb er een hele tas over gekregen. Maar ik zou niet weten waarom ik het zou doen. In de kraamweek kookte mijn man en mijn ouders ook een paar keer. Dat zou ik voor een volgende keer ook willen, vind het zonde van het geld eigenlijk.
5 uur kraamzorg eraf!!! Jeetje dat is dan wel echt een sterrenmaaltijd Haha ik wou het graag doen alleen in de kraamweek helemaal geen behoefte meer aan!! Daarnaast ook echt alle uren kraamzorg best nodig gehad...
haha wat grappig, lijkt me wel wat. Heb in de kraamweek alleen maar super simpele dingen kunnen maken bij deze derde.
hier beide keren ruim in de uren, maar niet gedaan. te duur en ikvond het niet nodig en onhandig. onhandig vanwege een peuter die op tijd naar bed wilde anders werd ze vervelend. bovendien wil(de) de jongste onophoudelijk aan de borst (clusteren) net op momenten dat wij wilden eten. dus zat ik tijdens het eten altijd met een baby op de arm. niet erg, maar voor mij niet echt het moment om eens lekker relaxed te gaan eten ofzo