Hoi meiden Ik heb gisteren de Stokke omgebouwd van de reiswieg naar de wandelwagen inzet, maar vraag me af of ik het babykussentje er wel in moet doen. In het boekje staat dat deze is aanbevolen voor baby's tot 15 maanden, maar het lijkt me zo enorm krap worden Hebben jullie de verkeiner er wel in? En zoja, tot welke leeftijd hebben julie die gebruikt? Is het 'erg' als je 'm niet gebruikt? Ik vind t wel ff raar hoor, de wagen ziet er gelijk zo anders uit. En ook een beetje eng, de wieg zat op 2 punten vast (de beugel én de stang) en deze alleen maar aan de beugel. Maar dat zal best wennen, hoop ik toch
Hier hebben we sinds een paar weken ook de wandelwagen inzet erop. Het gaat prima hoor! Wel met verkleiner erin en zelfs de voetenzak ook nog! Ik denk dat de verkleiner erin zit voor t ruggetje.. In t begin vond ik t ook eng..maar t gaat echt prima als je m maar goed vast heb zitten!
Dankje voro je reactie. Ik heb de verkleiner in de voetenzak gedaan, maar als ik mn dochter erin doe, krijg ik m niet meer dicht en onder de beugel door Hoe heb jij dat gedaan dan?
Hier zit ook de verkleiner in de voetenzak. Ik doe de voetenzak open onder de beugel door, dan leg ik Mika erin. Doe m vast met t riempje dan trek ik de voetenzak weer onder de beugel door. Je hebt niet veel ruimte maar t wil net.. je moet er even handigheid in krijgen..
Ik heb t net nog een keer geprobeerd, inderdaad zoals jij t ook doet. Tis wel een gepruts hoor maar ik denk dat het inderdaad wel beter voor dr is om gewoon met de verkleiner te liggen, dat ding zit er niet voor niets bij. Maar dat het, zoals in t boekje, tot 15 maanden staat, is...dat kan ik me niet voorstellen
Zeker een gepruts..maar ach zometeen mag de voetenzak eruit..dat scheelt ook weer wat ruimte.. en of tot 15maand wordt..ach dat zien we dan wel toch?