je krijgt in tegenstelling tot de mama maandag bij de mama mazzel dagen kassakorting. dus niet die achterlijke kadobonnen hihihiihih
ik dacht als ik kadobonnen krijg, dan koop ik eerst de andere dingetjes die ik nodig heb en dan lever ik de bonnen gelijk in... dat hoeft nu dus niet...
Kheb ze gebeld, en als dingen niet op voorraad zijn zoals badjes van bebe jou dan kun je ze bestellen en die dag afrekenen met 20% korting! Dus dat is mooi!
Ik lach me kapot om jouw reactie haha Mijn man wil liever niet gaan. Hij houdt niet van drukte en betaald liever wat meer dan dat hij lang in de rij moet staan. Heb hem gelukkig wel overgehaald. Maar moest wel beloven dat als de rijen enorm waren, we gewoon naar huis zouden gaan en volgende week alles gaan kopen wat we mooi vinden.
Wij gaan ook vanavond, las net in een mailtje van Prenatal dat je vanvavond ook al 20% korting krijgt. Ben benieuwd of het echt heel druk is.
Geld 20 % korting voor iedereen en op alle produkten? En is dit in alle filialen? Sorry maar dit is allemaal nieuw voor mij! Moeten dan ook nog vele spullen hebben...
Oke, op de site staat dat er overal korting op is, uitgezonderd een aantal merken. Dat is wel interessant! Haha, morgen maar even kijken. Scheelt al een heleboel geld op een nieuwe kinderwagen! En badset!