Mamma mazzel dagen Prénatal?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Cellie, 8 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Germpie85

Germpie85 Niet meer actief

Op de webshop.. Ook korting op de tripp trapp.
    Maar die is van Stokke en doet niet mee. Hmm...
    Hopelijk morgen ook nog! Of zal ik er nu nog heen sjeesen?

2. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Ben geweest. Er was 25% korting op positiekleding dus heb wat gekocht.

Heb enorm veel voor de baby ingeslagen. Mijn arme man is 2 keer met een volle kar richting auto gelopen. Het was overdreven rustig en geen rijen, zoals ik had gedacht. Maar goed wij waren er ook om half 6 en voor half 7 hadden we alles al afgerekend en waren we weg. Toen we weggingen merkte ik wel dat het veel drukker was geworden.

Heb ook aventflesjes gekocht met 20% korting. Die actie was alleen voor vandaag geldig.

3. Germpie85

Germpie85 Niet meer actief

Nou, lekker toch! Heb je alles binnen!

Ik wil het nu bestellen via internet, maar.. Volgens mij is het daar ook druk! Haha! Krijg steeds een error.

4. Saffron

Saffron Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.086
    0
    0
    Hier ook al lekker wezen shoppen! Het was gezellig in de winkel, leuk al die dikke buiken! Geen lange rijen bij de kasse en alles kunnen kopen/ bestellen wat we wilden. Wel grappig dat volgens mij het personeel "hyperder" was dan al die koop-grage zwangeren! :) :)

5. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    waar was jij geweest?

Ik vond dat het personeel heel erg behulpzaam was en alle tijd voor ons had.

6. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    In Leiderdorp was het bizar rustig... lekker wat Avent ingeslagen en kleding...! Fijn!

7. poekie01

poekie01 Actief lid

20 dec 2007
    132
    0
    0
    Hoi hoi,

Ben gisteravond in Rotterdam geweest. Waren er rond 1800, toen was het nog lekker rustig. Meteen naar de bollebuiken fotoshoot gegaan en daarna lekker rondgeneust. Had eigenlijk niks meer nodig maar kon de Rainforest babygym niet laten staan :) ! Toen we weggingen werd het al een stuk drukker, maar ik vond het eigenlijk wel meevallen met de drukte....

8. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    ja hier in eindhoven was het personeel ook een beetje panisch maar dat kwam vooral omdat 1 kassa uitviel en alsnog lange rijen kwamen hahaha

ik ben ook gelijk naar de fotoshoot gegaan toen het nog rustig was, en daarna wat avent ingeslagen heel fijn dat dat alleen deze avond meedeed! want verder had ik niets nodig haha of vind ik het zelf toch wel goedkoper!

Maar ik was net op tijd bij die kassa want die rij werd dus echt mega lang met al die dames! en 1 kassa hahaha

Toen werd het ook wat drukker in de winkel en zijn we lekker gegaan, nog even wat gegeten bij ikea haha :D

9. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Die site van prenatal is nog steeds traag met de nodige errors!

10. Saffron

Saffron Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.086
    0
    0
    Hoi,

personeel was vriendelijk en behulpzaam hoor! Maar ze hadden de boel nog niet helemaal onder controle toen wij kwamen (18:15) en daardoor waren ze wat gehaast in het helpen. We zijn goed geholpen maar door hun gehaast waren we toch nog wat dingen vergeten en voelde ik mij wat bezwaart om door te vragen over dingen. Maar heb daar alle begrip voor hoor! Geen kritiek. Maar moest er om lachen omdat ik verwacht had dat wij zwangere allemaal als een "kip zonder kop" zouden rondlopen maar dat het meer en het personeel was die zo rondliep :D

Melanie

ps ik was in aalsmeer

11. Mamma1984

Mamma1984 Niet meer actief

Wij zijn ook geweest. Waren er rond 18.30 uur en toen viel het nog mee met de drukte. We hebben best veel gekocht :oops: een badje van bebe you en een badstandaard, een aankleedkussen en een hoes, een wiegje en een matrasje, een box en een pak hydrofielluiers. Toen zijn we maar gestopt :) Rond 20.00 uur gingen we weg en toen was het al een stuk drukker! In elk geval een leuke avond gehad ;)

12. Pruts27

Pruts27 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.275
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    Wij zouden de kinderwagen komen betalen, maar kregen 's middags bericht dat het ook binnen was. Gelijk meegenomen. Verder nog Maxi-cosi en een Advent starterskit gekocht. Scheelde toch ruim €180.00! Wij waren er rond 19.00 uur en werden direct geholpen. Hebben nog even verder geshopt en leuke foto's laten maken. Toen we het laatste wouden afrekenen tegen 20.00 uur was het al een stuk drukker. Vooral de positiekleding liep storm, maar die had ik toch al via internet besteld.

13. Simone54

Simone54 Lid

1 feb 2008
    5
    0
    0
    Alkmaar
    Ik heb net nog Avent artikelen besteld op de site met de 20% korting, terwijl het eigenlijk alleen gisteravond was. Nu geen error en de juiste prijs in het winkelmandje. Gisteravond werd de prijs niet aangepast bij het afrekenen en daarna kon ik niet eens meer op de site komen om het nog eens te proberen.

14. minniemouse

minniemouse Actief lid

11 mrt 2006
    174
    1
    0
    flevoland
    Ik ben gisteravond in Zwolle geweest. Het was enorm druk (19.30-21.00 uur)

Vooral de positie-afdeling haha. Heerlijk al die bolle buiken met die trotse koppies erboven!

Heb nog wat leuke dingen gekocht, maar was verder al klaar met alles.

We hebben denk ik wel bijna 1 uur in de rij gestaan. Personeel was supervriendelijk en behulpzaam. Die verdienen een dikke pluim, want ze zullen wel kapot geweest zijn eind van de avond!

15. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Ben vanmiddag nog een keertje geweest om een wiegje te kopen (met mijn vriend dit keer) en er was echt NIEMAND. We waren echt de enigen in de hele winkel! Bizar.

16. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Haha. Grappig he dat het personeel ook zo gestresst kan zijn. Zij kijken er ook al een poosje naar uit.

17. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Ik ben gisteravond ook geweest in Aalsmeer, was er 18.30 en het was gezellig druk. Geen lange rijen voor de kassa.

18. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    pfffjieuw hier ook bere druk! maar heb toch ff de romer duo plus isofix weten te scoren met 60 euro korting!

19. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    wij zijn vanmiddag even geweest 14:00 het was niet zo druk en kon goed overal bij

heb weer aardig geshopt

ben blij dat hij nu nog een paar dagen is kan ik nog eens terug gaan

20. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Wij gaan zondag voor een buggy kijken, wel vroeg natuurlijk dan kunnen we er snel weer uit!

Deel Deze Pagina