Nee, eigenlijk te zonden om voor 13 euro in de rij te gaan staan... mijn tante kwam met het volgende idee... ga zelf de stoel terugbrengen en laat je man een nieuwe halen in het weekend... theoretisch zie ik het wel zitten, maar in de praktijk zal mijn man het wel niet doen....
ach joh meissie voor dat tientje!laat lekker gaan moet je weeer rijden etc dus kost uiteindelijk meer ook. maar anders bel kje toch even of ze die korting niet evengoed willen geven?iofzo gr kim
Vaak doen ze daar inderdaad niet moeilijk over, als je iets net hebt gekocht vlak voor er korting op kwam. Gewoon vragen of je de korting er nog bij mag. Moet je wel even langs, vrees ik... Dus als het je aan vervoer meer kost dan je korting kan krijgen, is het niet slim
oh maak er geen probleem over dat tientje hoor. Vind het alleen vreemd dat ze die mail sturen als de mazzeldagen al zijn ingegaan. Maar daar zullen ze vast hun redenen voor hebben.
Ik had de mailtjes wel gekregen en gelezen maar er niet meer over nagedacht dus toen we gisteren in de prenatal stonden om weer eens even wat kleertjes te kopen en we bij de kassa stonden was ik verbaasd over het bedrag, had verwacht dat het hoger zou zijn. Toen ik thuis kwam bedacht ik me ineens dat het natuurlijk door die kortingen kwam
Wij waren er om 12 uur, en we waren iet de enige! Er stond 50 man op zijn minst buiten te wachten! De buggy die wij wilden hebben was helaas uitverkocht. Hij is direct voor ons besteld en worden gebeld zodra hij binnen is! Top service!
Waar ben jij geweest dan? In Leiderdorp was het echt niet zo druk als ik had verwacht, gelukkig! We hebben de maxi cosi cabriofix gekocht, een matras en wat spulletjes zoals hydrofiel luiers. Ik ben weer helemaal blij met de nieuwe spulletjes
Nou ik was zaterdag ook bij de prenatal in Leiderdorp, maar toen ik er was waren alle schappen leeg geplunderd! We gingen voor de Maxi Cosi tobi, maar die was helemaal uitverkocht. Ze hebben er wel 1 voor ons bestelt en we krijgen ook gewoon de korting.