Bugaboo schijnt niet mee te doen aan de Mazzeldagen. Ook Avent en Stokke doen niet mee. Ik heb daarom gisteren maar de bugaboo gehaald. Dan heb ik in ieder geval nog 10% korting! Groetjes, Lotte
ja dat hoorde ik ook maar die vrouw van prenetal zei dat af en toe bugaboo wel meedoet. maar het is in ieder geval goed te weten dat je twee keer per maand 10% krijgt en dat dan bugaboo wel mee doet. gr kim
het was vorig jaar begonnen op 20 april...weet ik nog heeeel goed want toen kwam ik erachter dat ik zwanger was
klopt, was iets van 19 - 22 april ofzo.. wij hebben toen de box, ledikant en matras besteld met ongeveer 125 euro korting. hoop dat het dit keer weer in april is, wij moeten een autostoel..scheelt veel centjes.
Dit is het antwoord wat ik net heb gekregen: Je hebt ons op 12-03-2008 een mail verstuurd waarop wij onderstaand terugkomen. Als u aangemeld bent bij de Wij Special Media staat u in het adressen bestand en krijgt u automatisch bericht wanneer de mama mazzeldagen dagen zijn.Waarschijnlijk zijn ze eind April maar kan nog niet specifiek de dag aangeven. Bugaboo, Stokke, Medela, Avent, Zwitsal en alle boeken doen NIET mee* 20 % op hele assortiment, niet samen met andere acties. Wij hopen je voldoende te hebben geïnformeerd en zien je graag terug in één van onze winkels. Met vriendelijke groet, Marion MonchCustomer CarePrénatal Moeder & Kind B.V,
sjonge sjonge jonge jonge wat een k*tantwoord. we willen datums weten en tijden . ik ga morgen wel even bellen. hihihihihih misschien krijg ik het met mijn ondernemersoveredingskracht(hahahaha) wel voor elkaar. stelletje rare mensen dat ze het niet gewoon vertellen tuurlijk weten ze wel wanneer het is. jullie horen het als ik wat weet. gr kim
Ik zei toch dat ze het geheim hielden Ik weet ook zeker dat ze dat soort dingen allang weten....alsof de personeelsbezetting dan ook niet anders is....LOL Maar ach het komt....een van de laatste 2 weekenden vermoed ik....
nee niet gek maar wel lullig . snappen die mensen nou niet dat kids al duur genoeg zijn wij willen aanbiedingen!1 gr kim