Mamma mazzel dagen Prénatal?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Cellie, 8 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Mama mazzeldagen is altijd van donderdag tm zondag, alleen zijn niet alle vestigingen op zondag open.
    Ben jij vorig jaar misschien op een andere actie geweest? De mazzeldagen waren toen namelijk ook in april.

2. sim

sim Niet meer actief

hoe weet je dat?

3. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Dan zal het wel geen mama mazzeldag wezen maar het was wel 20 % korting. En het was drukkkkkk hebben 1 1/2 uur bij de kassa gestaan !

4. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    dat staat overal maar ik hoor hier dat bugaboo af en toe wel meedoet. ik vind het wel stom dat de duurste merken niet meedoen. mogen wij niet van korting genieten! ach ik kijk wel want overal staat hetzxelfde maar ze houden zich er niet aan

gr kim

5. sim

sim Niet meer actief

mag ik vragen waar dat dan staat?

6. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

24 t/m 27 april zijn mama mazzeldagen bij prenatal --> 20 % korting, alleen stokke, avent en bugaboo doen niet mee

7. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    thanks meissie

gr kim

8. ProudMum

geen dank!

9. sim

sim Niet meer actief

meiden, er is nog helemaal niks over bekend wanneer die data's zijn, zodra het bekend is bij prenatal wordt het ook bekend gemaakt bij de klanten ;)

10. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    @Sim, ik geloof echt dat die data wel kloppen die hier nu genoemd worden........

Prénatal doet geheimzinnig en blijkbaar ook bij personeel....maar ze weten het echt wel hoor, en er is altijd ergens een LEK ;)

11. sim

sim Niet meer actief

oke dan, we wachten rustig af, dus 24 tm 27 april ik zal mijn postvak in de gaten houden ;)

misschien heeft iemand contact gehad met uri :)

12. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Ik weet niet of je 'normaal' die dagen werkt, maar je zou voor de gein is dat weekend vrij moeten vragen....krijg je vast niet :) :)

13. Pruts27

Pruts27 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.275
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    Kreeg deze mail van Prenatal:

Je hebt ons op 12-03-2008 een mail verstuurd waarop wij onderstaand terugkomen.

Als u aangemeld bent bij de Wij Special Media krijgt u hier automatisch bericht over in de mailbox. De actie zal waarschijnlijk in April zijn, de juiste data is nog niet bekend

* Bugaboo, Stokke, Medela, Avent, Zwitsal en alle boeken doen NIET mee..
    * 20 % op hele assortiment, niet samen met andere acties.

Wij hopen je voldoende te hebben geïnformeerd en zien je graag terug in één van onze winkels.

Met vriendelijke groet,
    Marion Monch
    Customer Care
    Prénatal Moeder & Kind B.V,
    Tel:   : + 31 (0) 36 5493060
    Fax   : + 31 (0) 36 5495216
    E-mail: customercare@prenatal.nl
    www.prenatal.nl

14. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    nee 10% op een wandelwagen is altijd. Staat gewoon op de website.. dus ook op dinsdag, woensdag etc krijg je een waardebon van 10% van het aankoopbedrag

15. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    meiden ik kom net van prenetal af en die zeiden dat het van donderdag 24 april tot zondag 27 april is! dus het word bevestigd in beverwijk zijnn ze dus niet zo geheimzinnig ik heb ook inderdaad gevraagd of bugaboo etc meedoen maar nee hoor.

gr kim

16. sim

sim Niet meer actief

ik ga morgen weer naar werk, dus zal het direct vragen wanneer het is.

marloes, kun je me een link geven waar dat staat? dat is mij nl helemaal niet bekend :(

17. inge1983

inge1983 Bekend lid

27 jul 2006
    675
    0
    0
  18. sim

sim Niet meer actief

goh inderdaad! goed dat ik dat even weet haha, anders straks allemaal ontevreden klanten aan de balie! :D

19. ProudMum

Sim, hier in Utrecht hebben we een warenhuis. Hebben die hetzelfde assortiment als alle andere warenhuizen in nederland?

En Avent deed niet mee he?

20. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Ja, maar wel op je volgende aankoop pas.

Deel Deze Pagina