ook raar dat jullie daar niet van op de hoogte zijn dan. dat was nl vorg jaar al, toen wij onze kinderwagen kochte. Kun je voortaan de mensen extra blij maken
waarschijnlijk weet ik het daarom ook niet. als wij in de winkel lopen, rekent een ander af bij de kassa, en in zo'n geval (met cadeaubonnen) dan zijn er twee bij ons die in dat menu komen bij de kassa, dus dat verklaart het ws
hmm, misschien is voor zo'n doomooseat gaan kijken op 1 van die dagen. Als prenatal die dingen verkoopt tenminste. Dan moet ik wel ff iemand regelen, want zo lang stil staan wachten voor de kassa hou ik nooit vol.
yep doomooseat heeft prenetal want die ga ik dan ook halen. hihihih en fisher price doet ook mee. alleen stokke,bugaboo avent en zwitsal doen niet mee. gr kim
Misschien een tip; kijk even op de site of er een extra koopavond is tijdens die dagen. De vorige keer was dit bij de prenatal bij mij in de buurt wel zo en het was toen echt niet druk, blijkbaar wisten veel mensen toch niet van die extra koopavond...
en ik ga lekker een nieuwe combisleeper kopen Scheelt toch best wel dacht ik zo, jammer alleen dat de huidige toch al aan de kleine kant begint te zijn.
nee het is op woensdag avond 23 april,donderdag 24 april hele dag , vrijdag 25 april hele dag en zaterdag 26 april hele dag. gr kim