mijn moeder heeft hem 3 weken geleden besteld bij neckermann en hij is nog niet binnen! Dus we gaan hem lekker annuleren en dan hebben we hem nog goedkoper ook!
het is zo, als iets er op dat moment niet is, kun je het wel bestellen, alleen dan moet je die dag wel afrekenen, dan kun je gebruik maken van die korting. wat is nou is wat jullie anders niet zo gauw zouden kopen maar op zo'n dag bijvoorbeeld wel. (misschien kunnen we er dan wat meer van bestellen voor die dagen)
wij zijn namelijk een stadswinkel, dus hebben we niet zoveel collectie als warenhuizen. maar qua speelgoed, waar is dan bijvoorbeeld veel vraag naar?
rammelaars, knuffels,klein spul voor in de box, boxkleden. Denk dat een hoop komen om spullen van de uitzetlijst te kopen. hoor al van een hoop dat ze voor Fisher Price gaan. (waaronder ik!)
Roxy, bij onze prenatal hebben ze hem! Ik weet nog steeds niet of ik die ga kopen, maar ik ga tijdens dat weekend wel een babygym kopen!
Wij gaan voor de wat grotere uitgaven: een peuterbedje + toebehoren voor mijn dochtertje en we denken er over om een duo wagen aan te schaffen (tenminste, op deze producten zit toch ook korting?). En daarnaast nog wat "uitzet" spullentjes". Melanie
Las net op de site van Prenatal, dat er op 23 april een extra koopavond is. Deze heet mama mazzel dagen koopavond. En daarbij kan je ook een foto van je buik laten maken. Maar zullen we dan ook al 20% korting krijgen?