Mamma mazzel dagen Prénatal?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Cellie, 8 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    ik heb een mailtje van prenatal gehad over die mamma mazzel koopavond woensdag maar daar staat niet in dat je 20%korting krijg op alles alleen op avent!
    en dat je een gratis buikfoto kan laten maken.

2. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Daar had ik dus ook mijn vraagtekens bij.

3. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    ik ga wel gewoon kijken mischien is da tnog wel een verassing ofzo. ik zie het wel vind het wel leuk om zo`n buikfoto te laten maken.

4. butterfly83

butterfly83 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.047
    46
    48
    friesland
    Maar op de site staat ook nog steeds niet iets over korting op de andere dagen, blijf het vreemd vinden..

5. butterfly83

butterfly83 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.047
    46
    48
    friesland
    trouwens volgens de vrouw die ik aan de telefoon had heet het ook geen mama mazzel dagen, dat hebben ze alleen op de 2de maandag van de maand. Dit was gewoon een korting (zo lulde ze er een beetje omheen?)

6. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    nee dat is mama maandag dat is elke tweede maandag van d mand en krijg je kado bonnen ter waarde van 10% van alles wat je koopt.

mama mazzdl dagen is echt waar hoor meiden. ik heb het aan die mevrouw gevraagd in beverwijk en het is vanaf woensdag avond 23 tot en met 27 april. echt waar . ik beverwijk verteld3 ze het gewoon want hun zijn eigen filliaal en doen niet zo moeilijk hihih

7. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    wel logisch dat ze het geen weken van te voren gaan aankondigen anders komt er helemaal niemand meer.

8. Mariebel

Mariebel Fanatiek lid

10 jan 2006
    2.373
    0
    0
    Drenthe
    Ik ben 13 weken te vroeg bevallen..

Ik ben 1 keer in de prematuur mamma's geweest, ik zal me daar snel weer melden..
    Ben niet zo heel vaak online op het ogenblik want zit nog veel in het ziekenhuis...
    Als onze knul straks thuis is zal ik daar mijn gehele verhaal wel eens neerzetten.. (denk zelf dat hij over een weer of 3 wel thuis is.)

9. butterfly83

butterfly83 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.047
    46
    48
    friesland
    Dat is inderdaad waar, maar als het zo kortdag is dan is het wel wat flauw om nog zo geheimzinnig te doen. Ze zei ook nog dat het jammer is dat het uitlekt op het internet.. :rolleyes:

Ik ben in ieder geval donderdag van de partij, hier is jammer genoeg geen extra koopavond..

10. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    waneer krijg je wat tehoren van die mama mazzel dagen ?

wil er wel heen gaan maar ben veeel ste bang dta ik er voor niks sta

wil een bevestiging hebben

11. Pruts27

Pruts27 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.275
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    Van het weekend te horen gekregen dat a.s. woensdag er een extra koopavond is in Zwolle i.v.m. Mamma Mazzel dagen. Nou hadden wij de kinderwagen een paar weken geleden besteld en die mag ik ook woensdag komen betalen met 20% korting! Dus dan ook maar gelijk een Maxi-cosi halen. Scheelt toch weer 20%!

12. butterfly83

butterfly83 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.047
    46
    48
    friesland
    Was ik ook bang voor, maar hoorde gister een reclamespotje op de radio, dus het klopt echt!

13. sim

sim Niet meer actief

de dagen zijn nu zeker van 24 april tot en met 27 april. de warenhuizen hebben sowieso een koopavond op woensdag. er zijn speciale dagaanbiedingen die van dag tot dag verschillen, maar daarvoor moet je even op de site kijken. of de hele dag naar skyradio of q music luisteren ;)

als een artikel niet in de winkel ligt, kun je die bestellen, maar dan moet je alleen wel op één van de mazzeldagen afrekenen om gebruik te maken van de kortingen.

14. Puck70

Puck70 Bekend lid

6 jan 2008
    759
    0
    0
    Radiospotjes, e-mail, ja hoor het is echt waar!
    Nu nog een tijdstip zien te vinden dat het niet megadruk is... ;)

15. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

hier nog geen email gehad en kan niets op de site vinden.

16. sim

sim Niet meer actief

heb je je aangemeld voor nieuwsbrieven enzo op de prenatal site?

17. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Ja dat wel!

Maar k heb ook steeds problemen met het ontvangen van de Wij! boekjes...

18. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Ik krijg wel alles binnen en heb gisteren de babydoos opgehaald, maar nog geen mail gezien over de mazzeldagen!

19. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Is die koopavond in Zwolle op woensdagavond tot 21:00?

20. sim

sim Niet meer actief

volgens mij komt de mail ook niet van wij, maar dat weet ik ook niet zeker, prenatal is uitgifte punt van de dozen, dus dat staat dan los van elkaar, volgens mij moet je gewoon mail krijgen van prenatal.

zal het eens navragen..

Deel Deze Pagina