He dames, Ik heb via dit forum begrepen dat eind van deze week de welbekende Mamma Mazzel Dagen weer zijn. Maar het is geheim.... en Prenatal zelf laat er dan ook niet veel over los. Mijn vraag is of het voor alle Prenatal winkels geldt en wanneer het precies begint. Donderdagavond of donderdag overdag ook al? Ik ben nl donderdag vrij maar vind het jammer als ik er overdag voor niks naar toe rij. Moet er nl. 100 km (heen en terug) voor rijden voor de dichtsbijzijnde Prenatal. Ik hoop dat jullie antwoord hebben. Alvast bedankt. Gr. Dolfijn
Kijk, zo komen we er wel achter met z'n allen. Super bedankt voor je berichtje. En heel veel inkoopplezier allemaal ! Gr. Dolfijn
hee meiden, weten jullie ook of dit voor alle vestigingen geldt? of alleen voor bepaalde provincies? groetjes suus
Misschien een rare vraag, maar zijn de mama mazzel dagen? Korting op kleding of ook op andere dingen? Groetjes Els.
Ik heb ook geen idee wat dit is, kan iemand t even uitleggen en is dit voor aanstaande donderdag 19april?
Ik heb begrepen 20% op het gehele assortiment behalve bugaboo, meleda en avent maar voor de rest dacht ik wel op alles.
wat raar dat ze dan niet even een mailtje sturen ofzo, ik krijg via een site wel altijd mailtjes van prenatal als ze iets hebben...
is er al meer duidelijkheid over de vestegingen enzo?want op de site staat nog niets aangegeven,en om nou helemaal voor niets te rijden
Hallo dames, Nee, op de site staat nog steeds niks. Ik heb gisteren gebeld met een aantal vestigingen en de klantenservice van Prenatal. Apeldoorn en Zwolle hebben bevestigd dat de kortingsactie donderdag 19 april a.s. om 9.30 uur gaat beginnen. Deze duurt tot en met zondag 22 april. (mits koopzondag) De klantenservice deed vreemd. Mag er niks over zeggen zei de dame aan te telefoon. Je moet internet in de gaten houden. Komt er vanzelf op te staan als het zo is. Meestal pas de dag/avond voordat de actie start. Dus dat zou woensdag zijn. Maar ik ga donderdag wel. Moet er wel een stukje voor rijden, maar ik vertrouw erop dat het waar is. De korting zit inderdaad op alles m.u.v. Bugaboo en Stokke heb ik begrepen. Verder dus wel op alle kleding (moeder en kind) en accesoires. Veel plezier allemaal. Gr. Dolfijn
nou dan gokken we het er maar op!20% is wel de moeite waard dacht ik zo. dolfijn:bedankt voor de tip!
Zojuist Hengelo (Plein warenhuis) nog even gebeld. Denk dat ik daar naar toe ga. (Makkelijker met parkeren en gratis bovendien). Wederom beetje geheimzinnig antwoord, maar uiteindelijk heb ik gehoord wat ik wilde horen. Ook in Hengelo beginnen de MAMMA MAZZEL DAGEN a.s. donderdag om 10.00 uur. Gr. Dolfijn
hee meiden, ik kreeg net een mailtje, waarin de kortingsdagen worden aangekondigt! Het volgende staat erin: 19, 20, 21 en 22 april (alleen waar een koopzondag is) 20% korting op bijna het gehele assortiment. De kortin geldt voor de gehele collectie met uitzondering van de merken stokke, bugaboo, Medela, Avent en Zwitsal. Dus het is waarschijnlijk zo en ga ik lekker winkelen! Ben alleen afgelopen weekend ook al geweest en een dikke 400 euro uitgegeven... maar ik heb nog meer nodig.
Waar ik een tijdje terug ook toevallig achter kwam... Iedere 2e maandag van de maand is het Mamadag bij Prenatal, dan krijg je voor alle aankopen 10% terug in kadobonnen die je de volgende keer in kan leveren. De bedragen worden naar boven afgerond, ik kocht iets van rond de 80 euro en kreeg een bon terug van 10 euro. Misschien iets om te onthouden... groetjes bianca
jep, dat denk ik wel hoor. alleen die merken uitgezonderd die ik vorige berichtje heb genoemd.. wel jammer joh, heb vorige donderdag voor 400 euro aan spullen gekocht.