Vorig jaar was er een vroege vogel actie. Dit betekende 20% korting op het gehele assortiment mits je tussen 8 en 10 in de winkel was. Ik heb toen mijn kinderwagen (urban jungle met toebehoren) gekocht, maxicosi, box , campingbedjes (ook 1 voor vrienden). We gaan nu weer om de autostoel te kopen. We doen dit samen met vrienden, kopen 2 stoelen tegelijk. Met een beetje geluk krijgen we dan ook nog de tweelingkorting erboven op!
Kijk, aan deze berichten hebben we wat! Ik moet nog de aankleding voor het ledikantje en wiegje aanschaffen en nog wat klein spul, ik ga dus mooi donderdag! Bedankt meiden voor deze info. Groetjes, Anakin.
Kan je dan niet informeren of je het toch kan krijgen? Of alles terugbrengen en opnieuw kopen 20% op 400 euro is wel veel.
haha, ja daar heb ik ook al aan gedacht.. mijn moeder zei ook, geef mij het bonnetje maar en dan breng ik het terug, kan jij donderdag alles opnieuw ophalen, het scheelt nogal wat, maar ja, dat vind ik ook weer zo'n gedoe. Ik had al de laatste maxi cosi die ze hadden van de kleur die ik wilde, dus die wil ik sowieso niet terugbrengen. Maar aan de andere kant, ik heb nog genoeg nodig, dus ik kan ook gewoon weer verder shoppen.
hallo, Ja echt fijn die 20% korting. En je krijgt het ook op de maxi cosi. Wij waren er toevallig afgelopen weekend en toen werden we goed geholpen door een meneer. Die heeft ons verteld over de 20%. We hebben samen met die man een mooi lijstje gemaakt, wat we allemaal dit weekend willen kopen. Ook een kamer. Wordt mooi thuis afgeleverd en gemonteerd en alle andere dingen, box, kinderwagen, maxi cosi enzo (grote dingen) worden dan ook mee thuis bezorgd. Echt super!
Ik ben zojuist terug uit Hengelo. Het was zeker de moeite waard. Totaal heb ik wel zo;n 450 euro uitgeven (incl Isofixsysteem + Matras), maar het leverde me wel een besparing op van rond de 150 euro. Dus dat dekt de benzinekosten dan wel weer.... Voor wie nog gaat, veel shopplezier. Gr. Dolfijn
hihi tanja... had je nog zoveel nodig dan? ben vanmorgen ook ff geweest en 40 euro uitgegeven nu ben ik klaar met alles van de prenatal!nog een paar dingetjes van de hema en dan klaar.
@ nikster Ja heb een bad set en bed artikelen gekocht... dekens,lakens enzv ... nou dan tikt dat best aan moet ik zeggen
200 euro uitgegeven waaronder 2 dekens, lakens, 3 waskussenhoezen, hoeslaken, wiegdeken, parasol, voedingsbh, babyfoon, kussenhoes voor mc, boxkleed.
hihi, ik ga zaterdag weer heen, ben er afgelopen zaterdag ook nog geweest, maar heb nog genoeg te kopen.. laten jullie nog wel wat over meiden?!
Ben vandaag geweest en heb voor Yassir zomer schoentjes gekocht. Ik wilde heel veel inslaan maar me mannetje had haast. Ik ga zeker terug! Sjalleke@ hier hadden ze de babybanz zonnebril niet meer. Die wilde ik ook graag hebben.
ik ben geeindigd op +/- 800 euro Maar het scheelt wel heel erg veel op de kinderwagen, helemaal happy En in september komen ze weer, de mamma mazzel dagen (aardige verkoopster)!
In Nijmegen geven ze op ALLES 20%, dit omdat het een franchiser is en hij dus zelf zijn marges bepaald. De babybanz brilletjes waren vorige week overal waar wij zijn geweest uitverkocht en heb hem online besteld. Ik moet heel misschien nog een nieuw autostoeltje gaan kopen... als dat moet dus ook maar ff deze week nog
Hoera, ik heb zo fijn gewinkeld vandaag! In totaal had ik zo´n 40 euro korting, heb ik toch bijna dat handige voedingskussen gratis en voor niks! Ik ben in Breda geweest (mega-warenhuis) en het was helemaal niet druk, erg prettig. Groetjes, Anakin.
Haaa.... verschrikkelijk inkopen gedaan! Mijn kar was overvol! Maargoed, ik had dan ook nog niets in huis en heb gewacht tot de Mamma Mazzel Dagen. Nagenoeg de hele uizet (excl. kamertje) hebben we gisteren gekocht, ook de wagen, maxi cosi en box. In totaal hebben we mooi 300 euro korting gehad!