Wij hebben ook de laatse dingen gekocht, matras, aerosleep, combi sleeper, lodger wrapper, boxkleed, babyfoon en voedingskussen! toch bijna honderd euro bespaard!
Lekker al dat voordeel De quinny speedy, met bak, maxi cosi + isofix plaat, voetenzak voor de speedi en maxi cosi, babyfoon en nog wat losse dingen. Het scheelt je gewoon zo een paar honderd euro
Weet iemand of deze actie vaker in het jaar voorkomt? Ik lees het net pas en ben vandaag niet in de gelegenheid om heen te gaan...
Ik heb de Maxi-cosi gekocht, een leuk laken voor in de kinderwagen. Een mobiel voor boven het bedje, 2 zachte auto'tjes met geluidjes erin. En rompertjes.
Ik ben ook bij de prenatal geweest: Wandelwagen aangeschaft incl reiswieg (urban jungle), maxi cosi cabrio incl easyfix en nog wat kleiner spul. Veel uitgegeven en ook heel veel bespaard... Ik dacht vantevoren dat het wel heel vroeg zou zijn om nu een wagen aan te schaffen maar op de reiswieg bleek 14 weken wachttijd te zitten. Die komt dus pas in augustus. Dus : hoezo aan de vroege kant?
Ook wij zijn gister even wezen shoppen. Combisleeper, maxi cosi TOBI en nog wat kleine spulletjes. Ook bijna 80 euro korting. Heerlijk. Vergeten jullie ook niet dat het elke 2de maandag van de maand mama dag is en dat er dan 10% korting wordt gegeven........
Ik ben vandaag nog een keer geweest, gisteren met mijn moeder, vandaag met mijn mannetje Ik heb wat speelgoed gekocht voor in de box, en voor aan de maxi-cosi. Hangertjes voor in de kast, een leuk shirt en broekje. Leuke bekers voor de oma's. Een vlaggenlijn van 6 meter, voor als de kleine geboren is. Een speen met "papa is the best" enz enz