Hallo dames, Ik lees dat al die kadodozen best wel in trek zijn. Ook ik heb ze aangevraagd, die van de Etos, Prenatal, Kruidvat enzo. Ik vraag me alleen af wat voor spullen er in die dozen zitten. Jullie denken nu natuurlijk dat ik even geduld moet hebben en me maar moet laten verrassen, maar ik vraag het me voornamelijk af omdat ik nu lekker spulletjes aan het kopen ben (speentjes, flesjes, doekjes, zwitsal, dat soort kleine dingen die ik niet kan weerstaan als ik ga shoppen). Maar ik ook telkens als ik bij de kassa sta, denk van "ik hoop niet dat dit ook in die kadodoos zit, want dan heb ik er teveel van". Anders ben ik wel geduldig en hou ik ook wel van verrassingen hoor
etos: - speen - zwitsal bewaardoos met doekjes - proefmonster mama borstencreme - foldertjes (kortingsbonnen) - tijdschriften prenatal: - i love mama speen - wij jonge ouders tijdschrift - pak pampers new born - nog een speen - rompertje - foldertjes (kortingsbonnen) - bewaardoos voor flesvoeding - pampers bewaardoos met doekjes kruitvat: - speen - bewaardoos voor flesvoeding - foldertjes (kortingsbonnen) - proefmonster natusan dat zat er bij mij in
Hey dankjwel! Zie je nou wel, ik stond laatst met een I love mama speen in mijn hand in de winkel maar heb het toch teruggelegd. Ik dacht laat ik nog maar even wachten
die van de etos had ik met 20 weken maar ik geloof dat die andere rond de 7 maanden komen In mijn etos doos zat een slabbertje van lief, boekjes, kortingsbonnen van kleding voor de kleine en voor mij, speentje, bewaardoos met doekjes van zwitsal, kortingsbonnen van pampers en 2 new born luiertjes. De inhoud verschilt dus ook een beetje van wanneer je de box krijgt denk ik