Eindelijk gelukkig maar.....

Discussie in 'De lounge' gestart door palmie, 20 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. palmie

palmie Bekend lid

22 jan 2006
    661
    0
    0
    administratief medewerkster
    overijsel
    He meiden ik moet even wat kwijt en ben ook benieuwt of er meiden zijn die weleens hetzelfde hebben gehad?

Ik heb 3 hele goede vriendinnen,eentje is getrouwt en heeft een leuk gezinnetje,de andere 2 zijn vrijgezel en hebben net als ik nog niet veel geluk gehad in de liefde.
    We konden daar natuurlijk altijd heel goed over praten en elkaar opbeuren omdat we heel erg op 1 lijn zaten.
    Nu heb ik het geluk van een lieve man wel gevonden en ben heel gelukkig!
    Nu is het zo dat de getrouwde vriendin heel blij voor me is dat ik nu het geluk eindelijk heb gevonden maar die andere vriendinnen praten er het liefst overheen als ik ff mijn ei kwijt moet.

Ik ben nu heel gelukkig maar ook af en toe onzeker en bang dat ik alles weer kwijtraak dus af en toe wil ik mijn verhaal kwijt maar voel me schuldig omdat hun nog steeds alleen zijn en het geluk nog niet hebben gevonden.
    Maar elke keer als hun wel blij waren luisterde ik ook,ligt dat nou aan mij want ben een beetje teleurgesteld daarover omdat ik ook graag mijn geluk wil delen :(

Wil mijn vriendinnen niet kwijtraken!

Liefs Palmie

2. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ik denk dat het een beetje jalozie is?
    Ik weet niet hoelang je je huidige vriend al kent, maar misschien heeft het wat tijd nodig. Echter, vind ik het wel kinderachtig dat zij niet jou geluk willen delen. Ik vind dat je als volwassen mensen dan even je eigen gevoel aan de kant moet/wil schuiven.
    Misschien is het een idee dat je jou gevoel/teleurstelling bij hun duidelijk maakt! Maak hen ook duidelijk dat omdat je nu een vriend hebt, je ze heus niet in de steek zal laten. Jij geeft nu aan bang te zijn je vrienden kwijt te raken, maar misschien hebben zij wel diezelfde angst?

3. Dushi

Dushi Niet meer actief

Probeer geluk ook niet af te meten aan het feit of je een man hebt of niet. Ik was in mijn vrijgezellentijd ook erg gelukkig. Dat je het op een gegeven moment met iemand kunt delen is nog mooier uiteraard.

Het zal steeds moeilijker worden je contacten met vrienden te onderhouden. Dat je elkaar wat minder gaat zien mag geen reden zijn om de vriendschap te verbreken.

4. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Kan me aan de ene kant wel voorstellen dat je vrijgezelle vriendinnen het niet leuk vinden om het vaak over jou vriend te hebben. Maar je moet het er wel af en toe over kunnen hebben vind ik.

Het is maar net hoe vaak je het er over hebt denk ik.

5. ik denk niet dat die vriendinnen expres 'niet geintereseerd' in je zijn. het is ten eerste heel moeilijk voor hen, omdat zij nog steeds single zijn.
    en daarbij kunnen zij beter met elkaar praten nu zij samen nog in hetzelfde schuitje zitten.

ik vergelijk het even met zwanger zijn. vrouwen die ook zwanger willen worden kan ik ook fijn mee praten.
    ik ben heel blij als ze dan eindelijk zwanger raken, maar snap dan wel dat ik niet echt zit te wachten op eeuwige 'zwangerschapskwaal verhalen'.
    dat doet gewoon pijn.

Deel Deze Pagina