hier wel een slee. hahaha. M. is druk met Fenna aan het sleeen geweest. Ze vond het geweldig. Ingrid, balen joh, ik weet niet wat ik zou doen. Het is veel leuker om met zijn allen vroeg te gaan. M. is vanochtend nog met Fenna naar de dokter geweest. Haar arm was in een keer 2 keer zo dik en rood (de arm waar ze geprikt is) het bleek er gelukkig gewoon bij te horen, maar schrok er wel erg van. Kom net uit groningen. Wauw.. Nog 3x meer sneeuw dan in Assen. Gelukkig zag ik eht aankomen en ben ik met de trein naar mijn werk gegaan, collega's die met de auto waren, konden amper weg.
Goedemorgen, Zo, net ff met Wayne naar het winkelcentrum gelopen, Wayne in de kinderwagen.. Dat was een pittige klus.. Dat lopen met kinderwagen door de sneeuw. Wayne zijn darmen zijn een beetje van slag, volgense de HA kan dat ook te maken hebben met de prik van dinsdag.. Teninste ik had de assistente aan de lijn. Moest even Kindigest tabletjes halen bij de drogist, om zijn darmpjes weer tot rust te brengen. Heb gister in totaal 12 dunne luiers van hem gehad.. Ook heb ik een bekertje ORS voor hem klaargemaakt, waar die af en toe een paar slokjes van krijgt, want hij is al vanaf dinsdag aan de dunne, met als gister dus echt een piek.. Maar die tabletjes moeten zijn darmpjes weer een beetje gaan kalmeren. Gelukkig eet Wayne ze zo op.. Hij heeft net de eerste gehad, en vanavond voor het eten krijgt hij er nog 1tje.. Moet wel zeggen dat ik vandaag nog geen poepluier heb gehad.. Hij wilde gisteravond ook zijn warme hap niet, maar hij heeft wel een hele banaan opgepeuzeld. Dat zal ook wel wat effect hebben denk ik..
hier weer geen meciaan gehaald, maar wel poepluiers, die zuur ruiken, zal wel weer een tandje door komen. vandaag nog lekker genoten vande sneeuw, anne in de slee en de honden mee, zo vond het geweldig, ook al is ze met de slee omgevallen, liep wat schuiner af dan ik dacht, hihihi anne heeft vandaag haarbibabad gehad.
Nou ik heb ook eindelijk een slee gescoord voor Wayne. Op MP. Eindelijk, had er al op een aantal geboden, maar steeds niks geworden. Zat al te overwegen om een nieuwe te bestellen. Tot er vanmiddag ineens een stond. Gelijk gemailt, en een uur later had ik hem al in huis. Ze zijn hem zelfs wezen brengen. Echt zo lief!!! Ben er echt superblij mee.. Bekijk bijlage 37435
Denemarkw, Zag het al op hyves. Ingrid, hoe is het nu met Wayne? Fenna lijkt wel weer aardig op de been. En wat een leuke slee!
Goedemorgen, @ Lizab, Wayne knapt stukje bij beetje op. Veel eetlust heeft hij nog niet, maar dat komt ook wel weer. Over hyves gesproken: ingrido77.hyves.nl Voeg me maar toe als jullie willen tenminste... Nou vanavond gaan we gewoon met zijn allen naar de smelt. De andere dames durfen het niet aan, om door de middle of nowhere heen te gaan rijden met deze weersomstandigheden. Een van de dames mocht ook niet van haar man, die man had anders haar autootje onklaar gemaakt, zodat ze uberhaubt niet weg zou kunnen..
gezellig, wordt je avond toch nog leuk, mijn vriend zou dat ook doen hihi, alleen dan met mijn motor(wil nog wel als ik roppig in de kop ben de motor pakken en weg racen)
Ja nou ik had die discussie wel willen zien. Mijn vriendin is een echte kenau, met haar op der tanden. Haha... Maar ze hebben toch maar eieren voor hun geld gekozen. Haar vriend had ook al gezegd, als het heel erg zou sneeuwen, en ze vannacht neit terug konden dat ze dan maar hier bij ons moesten blijven. En dat had niet gekund als ze ook nog naar dat andere optreden zouden gaan..
het sneeuwt alweer heel hard, moet zeggen vind het een mooi gezicht maar ben het wel een beetje zat aan het worden, ben niet zon held met de auto in de sneeuw hihihi (vroeger wel maar nu niet meer)
Nou ik hou er ook niet van hoor, sneeuw en autorijden.. Vond het gisteravond ook best een beetje eng, om terug te rijden naar huis. Ben mooi door de stad teruggegaan, ipv over de Europaweg..
Ha meiden, Id, wat een sneeuw weer he. Gaby, ben jij al buiten geweest? Volgens mij waait het ook nog erg hard. Ingrid, kan het me indenken. Ik ben ook geen autofan, heb al bijna een week niet gereden (pak liever de trein of ga lopen) Maandag moet ik wel ivm sollicitatie, maargoed, dat zien we dan wel weer. Gaby, bevalt het bad een beetje? (Fenna is zo dol op badderen, maar omdat wij er ook geen hebben ben ik erg benieuwd!) Nou, ik denk dat wij vandaag gewoon binnen blijven..
Voor ik het vergeet, gaby, wij zijn dus de hele dag thuis, weet niet of jullie het druk hebben, maar anders zijn jullie van harte welkom voor een kopje thee/koffie/borrel oid. (al heb ik alleen wijn en speculaaslikeur in huis) Mag ook bij jullie. Hoor wel even of het uitkomt.
Wij hebben voor Wayne trouwens al een poosje een Bibabad. Wij hebben geen bad, maar Wayne is gek op badderen... Hij vind het heerlijk, en het ding is makkelijk weg te ruimen.. Tis wel ff een flinke in aanschaf, maarja, dan heb je wel wat eraan voor een aantal jaren..
ja linn het badje bevalt super, anne vond het geweldig, die gaat er vanavond weer ff in. ja wij zijn al dapper buiten geweest, met de honden naar het bos gelopen, anne hadden we eerst op de slee, maar waaide zoveel sneeuw in haar gezichtje, dus toch maar bij papa in de draagzak gegaan. we hebben een uurtje gelopen, heerlijk. Wieb is nu niet thuis, zal hem even vragen.
hoihoi we komen niet, wieb is de hele middag druk bezig geweest, wil vanavond helemaal niks doen, lekker op de bank met video. anne was pas om 5 uur wakker (lag om half 1 al in)
Wauw.. Gelijk heb je. Komt binnenkort wel een keer. Wij zijn net pas thuis. Fenna ligt ook al heerlijk te slapen.