anne heeft in 30 min het hele huis over de kop gehaadl, trubo kind hahahaha. hele middag geslapen en alle energie er in 1 keer uit gegooid, ze ligt nu op bed, en afentoe hoor je haar tegen aap prsten hihihi
Ik heb gesolliciteerd voor de thuiszorg, als thuishulp. Schijnt goed te combineren te zijn met kids..
dat is idd goed te combineren, vaak kan je kiezen of alleen msiddags werken of smorgens, dus halve dagen en ook maar een aantal dagen of 5 dagen. ik heb het ook een tijdje gedaan in combinatie eigen zaak, morgens thuishulp smiddags eigen werk, was ideaal
Nou ja, ik vind het vooral belangrijk dat ik donderdagsmorgens kan blijven zwemmen met Wayne.. Mijn voorkeur gaat uit naar 3 dagen werken, ma, di , wo.
Iedereen fijne kerstdagen gehad? Hier niet zo.Gisteren gewerkt en 's avonds allemaal toeters en bellen blijkt dat er iets op het werk is gebeurd.Er is brand ontstaan en 2 bewoners en 2 collega;s zijn naar het ziekenhuis gebracht. Bah ben er nog steeds erg naar van.
He Redone, vervelend joh. Ik zag het op het nieuws. Peize toch? Hier een heeeel leuk nieuwtje.. (zie mijn banner) Denemarkw, nu weet het je wel heeel snel. hhahahaha. mondje dicht he!
gefeliciteerd, dus bij de 1ste rond gelijk raak!! leuk voor fenna, spannend hoor nou wij hebben deze week ook in spanning gezeten,alleen voor mij was het meer de angst dat ik tcoh zwanger was, maar gelukkig gaf de echo bij mij aan dat ik niet zwanger was voor mij geen zwangerschappen meer, misschie dat de angst ooit weg gaat, maar voorlopig niet
Goedemorgen, @ Lizab, mijn sollicitatie ging goed. Echter was het uurloon dusdanig laag, dat het onder het niveau van mijn uitkering uit zou komen.. Dus ik heb de baan zelf afgewezen.. Heb ook een gesprek gehad met mijn coach van het UWV, en die adviseerde ook om af te wijzen, omdat het uurloon te laag zou zijn. Ik hoef nu nog geen banen aan te nemen, die lager zijn dan mijn uitkering.. Volgend jaar wel.. Dan moet ik, maar ik neem aan dat dat niet nodig is.
Ik wil ook hier, iedereen een fijne jaarwisseling toewensen. Doe voorzichtig met vuurwerk, en wees voorzichtig als je vanavond nog de weg opgaat. En alvast alle goeds, en geluk voor 2010 gewenst!!