ik wil iedereen een gezond 2010 toewensen. hier gaat er alleen ziek de nacht in, onze uk had 39 graden, dus paps erop uitgestuurd voor zetpillen
gaby, dat is balen! Anders had ik ze nog wel liggen. Hier ook een zieke uk. Waterpokken. :S Arme F. Iedereen een ontzettend fijn uiteinde!
och arme fenna, 1 voordeel ze kan het geen 2de keer krijgen, en is er straks vanaf. zou liefst anne ff met fenna in aanraking brengen heeft zij het ook gehad, maar nu ze al ziek is doen we het maar niet. ps zal deze week even tas doorspitten met kraampaket spullen en nog wat andere dingen, wat je kan gebruiken hou je maar en de rest gooi of geef je maar gewoon weg.
anne wordt over 9 daagjes alweer 1, nu wil ik graag een fototaart (oke weet het standaart) nu in de lounge een geatief topic over de hema fototaart, dus zit ik een beetje om me heen te kijken naar bakkerijen in assen, wie heeft er ervaring met fototaart bij de gewone bakker? en voor hoeveel pers en wat koste dat?
Ik helaas niet. Ik had gezocht naar een bakker, maar kon er niet zo 1,2,3 een vinden Uiteindelijk bij de hema besteld, maar daar is hij heel mooi geworden hoor! Wel niet zo luxe als de bakker met friemeltjes ed op het slagroom, maar dat nam ik voor lief
DenemarkW: Ik heb er eentje bij de Hema (Assen) besteld en die was echt super mooi hoor. En ook ontzettend lekker! Ik heb ook gekeken bij de bakkers hier in de buurt maar die hadden echt geen mooie taarten (vond ik).
ik heb hier een bakker op de hoek, maar ben niet zo weg van die bakker(200meter lopen, maar veel dingen niet op voorraad en sausijsenbroodjes die te lang en te koud worden bewaard) dan ga ik maar eens opzoek naar een goede foto en via de hema bestellen, hopen dat het goed gaat
Ik heb toen Wayne 1 jaar werd een taart bij de hema besteld. Met een eigen bewerkte foto erop.. Zag er mooi uit, en was errug lekker...
ik heb de taart besteld, we zullen dinsdagochtend wel zien hoe hij is, ik hoop net zo mooi als op de computer
ikke woon ook in emmen, misschien kunnen we een keer een kleine meeting/ontmoetin g houden, lijkt mij erg gezellie. voor iedereen dan he die op zp zit en in emmen woont
Hallo, Nou hehe, begin weer een beetje tot leven te komen.. Wat een ellende zeg.. Vrijdagmiddag is er door de kaakchirurg een ontsteking uit mijn kaak verwijderd. Op zich niets ergs, maar tijdens het hechten raakte de verdoving al uitgewerkt. En dan moet je nog langs de apotheek voor de pijnstillers, en dan nog naar huis. Wat een ramp was dat.. Tis zo'n klein stukje van het ziekenhuis naar ons huis, maar het leek wel een eeuwigheid te duren. Thuis meteen een pijnstiller ingenomen, alleen die werkte niet echt. Ik had het koud, zat maar te rillen. Dus toen mijn man, Wayne bij oma had opgehaald, en weer thuis was, ben ik lekker naar bed gegaan. Toen ik daar eenmaal warm werd, begon mijn pijnstiller te werken, en heb ik zelfs even kunnen slapen. Nu bijna geen pijn meer. Ben alleen nog wat slaperig, maar dat kan een bijwerking van de medicijnen zijn. Is op zich niet erg. Er zitten maar liefst 7 hechtingen in de wond. En die moeten vanzelf oplossen. Maar tis wel irritant dat gevoel..Net of er iets tussen je wang en je keizen zit zeg maar.. Nou ja.. Even updateetje.. Groetjes..
Ik had het al gelezen op je hyves! Kan heel vervelend zeer doen Je had me best een berichtje mogen sturen hoor, was ik even langs de apotheek gegaan voor je
@ Bloem, haha das lief aangeboden, maar ik heb het meteen bij de ziekenhuis apotheek gehaald, toen ik klaar was.. Was er toch..
ideale is ook dat hij 24 uur per dag open is, ons kind besloot oujaarsdag savonds koorts te krijgen, en we hadden niks in huis (was nog nooit ziek geweest) dus vriend kon nog snel met de auto daar heen(5min rijden ideaal
Ik ben er ook blij mee Zo was ik afgelopen dinsdag avond met mijn zoontje bij de ha post en hij kreeg een kuurtje (dubbele ooronsteking). Ideaal dan dat je daar dan gewoon het kuurtje op kunt halen en niet eerst heel Assen doorhoeft voor een apotheek die o pdat moment "dienst" heeft.
misschien een raar vraagje maar ik ben zelf heel slecht met het vertrouwen in artsen en sinds we hier zijn komen wonen (2 jaar geleden) heb ik alleen maar negatieve verhalen gehoord over het scheperziekenhuis. Aangezien ik buitenaf woon is thuis bevallen geen optie. Wat zijn jullie ervaringen daar of is het verstandig om uit te wijken naar een ander ziekenhuis. 2 weken geleden heb ik er bloed laten prikken en alleen daar al waren ze 45 min mee bezig voor het klaar was.....zucht. Helpt niet echt mee.