Hmmm, weet dan niet of ik de goede voor me heb kom ook van de andere kant en ben daar dus minder bekend
Volgens mij mag het ook alhoewel ik het nog nooit gedaan heb. Moet zeggen dat ik het ook nog niet echt super kindvriendelijk vind met al die sloten. Ik moet echt heel dicht bij mijn zoontje blijven wil hij niet de sloot inlopen Hebben ze zondag knutselmiddag? Dat is wel heel leuk maar weet niet of mijn zoon er nog wat te jong voor is (17 maanden) maar misschien lopen we er wel even langs, is toch mega dichtbij en dan ben ik degene waarvan haar kind heeeeeeeeeeel eenkennig is hahaha.
Ik heb ook nog niet het lef gehad om ook gewoon die weilanden in te gaan hoor. Komt ook omdat ik het nooit iemand anders heb zien doen ook. Vind idd wel jammer dat de hekken bij het huisje gewoon openstaan. Er loopt idd een beste sloot langs.
Oohjah, die brug wordt ook veel gebruikt voor trouwfoto's. Dat is daar waar die weg, een hele rare u bocht moet maken, bij het kanaal. Tussen de bree's en de Messchen in daaro..
Misschien loop ik er ook wel even heen. Alhoewel Wayne wel slaapt van 12 tot 14u. En het is afhankelijk van het weer... Ik zie nog wel. Hangt ook af van hoe moe hij is van pakjesavond. hihi..
Toen wij nog in Marsdijk woonden (voordat we hier in Buinen gingen wonen, woonden we tot juni 2004 aan de Stoepveldsingel op nr. 47), ging ik ook altijd met Anouk naar die kinderboerderij. Maar je mag dat weiland met de dieren wel in hoor. Wij deden dat ook altijd wel. Ben nu al tijden niet meer in Marsdijk geweest, maar als ik jullie verhalen zo lees, heb je nog steeds die sloten daar tussen lopen dus. Dat kan ik me ook nog wel vaag herinneren. Dat ze daar dus geen hekken voor plaatsen ofzo, want het zijn toch vooral ouders met jonge kinderen die naar een kinderboerderij gaan. En wie lopen er in 7 sloten tegelijk? Kleine kinderen.
ja het goed in emmen komen wij ook wel eens. poos niet meer geweest, maar binnenkort maar weer eens rond neuzen. altijd leuk om te zien wat mensen weg gooien, ik wil een keer een tafeltje kopen, die ik zelf op ga pimpen hihi. groetjesss
Die grote scholen in de stad was bij ons juist de reden om uit Assen weg te gaan. Wij vonden het vreselijk die grote fabrieken met honderden leerlingen en dat was dus ook een reden om weer naar een dorp te verhuizen. En uiteindelijk is dat voor Anouk ook echt de juiste keuze geweest. Ze is een heel gevoelig kind en gedijt echt niet in grote groepen. Hier op school hebben we gemiddeld 70 a 80 leerlingen en ze zit in een klaslokaal met groep 5 en 6 samen en dat zijn dan 21 leerlingen. Nadeel van een kleine dorpsschool is echter wel weer dat de school in de komende jaren misschien niet blijft bestaan, omdat het aantal leerlingen in de gemeente Borger-Odoorn sterk terugloopt. Dus het blijft de vraag of Noelle haar schooltijd hier ook nog zal kunnen afmaken. Ander nadeel is dat je hier niet de keuze uit verschillende soorten onderwijs hebt. Wanneer we in Assen waren gebleven hadden we Anouk naar de Heksenketel willen laten gaan. Toch nog een iets kleinere school en meer aandacht voor welke aanpak een kind nodig heeft. Maar gelukkig wordt er hier op school ook goed gekeken naar hoe een kind in elkaar zit, omdat men dat in de kleine groepen ook goed kan signaleren.
Frieda, Ik vind het basisonderwijs uberhaupt een aanfluiting. Over het algemeen genomen dan. Voor F. gaan wij dan ook echt goed kijken. Ik vind het vooral belangrijk dat ze idd geen nr is, en dat er wordt gekeken naar haar capaciteiten en wat ze kan. Ook als ze een stuk sneller is, wil ik dat daar behoorlijk op ingesprongen kan worden. Bij ons in de familie zitten een aantal hoogbegaafde mensen, waaronder mijn zusje en ikzelf (al is het bij mij duidelijk in mindere mate dan bij mijn zusje) En wij waren vroeger wel een nummer op de openbare basisschool
Wat een rust hier zeg! Wij zijn lekker het hele weekend weg geweest vanwege sinterklaas. Nog mensen naar de kinderboerderij geweest?
Hoi hoi Hier een drukke zaterdag achter de rug en we hebben het vandaag lekker rustig aan gedaan. Wij zijn niet naar de kinderboerderij geweest, het regende bijna de hele tijd toen mijn zoontje wakker was
in emmerhout zijn ze bezig om alles tot een brede school te maken, wij waren er vel op tegen en zijn overgestapt naar een andere school. nu moeten we wel 20 minuten fietsen en permanent overblijven, maar ikben zeer te vreden. Omdat deze school bezig is met onderwijzen leren mijn kids veel meer dan op die andere school waar fout na fout werd gemaakt omdat men het te durk had om de brede school vorm te geven
Zoo. Sinterklaas hebben we ook weer gehad. Wayne is goed verwend door Sinterklaas.. Hij heeft o.a. een Fisher Price garage gehad, en een blokkenwagen van hout. Een teletubbiepuzzel. En een brandweerwagen. En nog veel meer. Eigenlijk teveel om op te noemen.. Gister niet veel gedaan. Ook niet naar de kinderboerderij geweest. HEt was toch rotweer gistermiddag. Wanneer gaan jullie de kerstboom neerzetten??
Fenna is ook al zo verwend. een pop, poppenbuggy, puzzels, boekjes, houten speelgoed, een stofzuiger etc. Ik ga kijken of ik hem zo van zolder kan halen (wij hebben een echte neppert), wil hem dan eigenlijk maar gewoon neerzetten! Jullie?
hier ook 1 strond verwend, veel te veel kado`s gehad. rustige zondag, eigenlijk niks gedaan, veel regen. nog geen kerstboom, hebben we nog niet, hij moet minimaal180 hoog zijn liefst met lampjes erin(vind dat zon gepriegel) vamdaag halve boom gezien, wat me ideaal leek, alleen in het echt zag hij er niet uit
Ze hadden laatst bij tuinland van die demo modellen. M was er helemaal verliefd op. Onze neppert heeft de lampjes er ook al in. Ideaal.
Ik ga zaterdag de kerstboom opzetten. Ik wil wel straks als Wayne op bedje ligt, even de verlichtte glaspegel voor het raam hangen. Dat is zo gebeurt. Ik heb ook een echte nepboom, met de lampjes er al in. Bevalt me prima.. Ik heb niet zo'n hele grote, maar doordat hij op een tafeltje staat, komt hij haast wel tot het plafond.
Die van ons is ook niet zo groot hoor. Maar die van jullie komt bijna tot het plafond! (hier is het plafond 3 meter hoog, dus hier komt hij niet in de buurt van..)
ik wil het lieft ook 1 die richting het plafon gaat, maar dan heb ik een boom van 3,5meter nodig, wel een mooie neppert gezien van 2,15 hihihih,