mamma's meisje ziekjes, mamma wanhopig...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door kvptje, 27 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kvptje

    kvptje Fanatiek lid

    31 dec 2006
    1.156
    1
    0
    huismamma!!!
    Vlaardingen
    Hoi dames,

    Nou ik heb gisteren een drama dag/avond/nacht achter de rug!
    Mijn oudste dochter heeft vorige week maandag dr 14 mnd prikjes gehad en daar is ze toch wel beetje hangerig en ziekjes van... Doe daarbij 2 tanden die tegelijkertijd doorkomen, de fase van 2 slaapjes naar 1 slaapje gaan en (ik vermoed) de 15 mnd sprong en je hebt echt drama!

    Ze drink al 2 dgn behoorlijk weinig voor haar doen (wel genoeg maar voor haar weinig) En weet al 2 dgn niet wat ze wilt... als mamma naar haar komt is het niet goed, maar als ik weg ga (de kamer uitloopt) is het ook niet goed... Ze heeft gisteren over de hele dag maar net 1 uurtje geslapen... Uit pure wanhop hebben we haar vannacht tussen ons in gelegd, ons dametje heeft tot 01.00 uur liggen snikken toen viel ze pas in slaap. Ze was helemaal op.. zag lijkwit... en niets hielp, bad, flesje, kroelen, troosten...

    Ze ligt nu in elk geval nog lekker te slapen en ik laat dr maar ff liggen... kan ze ff bij tanken...

    Zijn er meer mamma's die dit meemaken? meerdere dingen gecombineerd en dat je kleintje daar last van heeft?

    Doet je wel erg wanhopig voelen... (maar gelukkig komen vanmiddag de hulptroepen om deze mamma bij te staan)
     
  2. GhitaThakoerdin

    GhitaThakoerdin Niet meer actief

    och wat sneu zeg! lijkt me erg rot en slopend als ik je verhaal zo lees..
    beterschap voor je meisje!

    enne de hulptroepen? haha
     
  3. MamaDeborah

    MamaDeborah Actief lid

    14 jul 2007
    261
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Nederland
    Mijn zoontje is de afgelopen twee weken ook ziek geweest. Je voelt je dan zo machteloos.
    heel veel succes, en veel knuffelen?
     
  4. Wilma

    Wilma VIP lid

    22 mei 2006
    6.396
    0
    0
    Uithoorn
    Oh fijn...combi van kleine rampjes die samen een groot rampen dagje maken :(
    Hopelijk knapt je kleine meid vandaag weer een heel deel op en kunnen de hulptroepen zorgen voor wat bijtanken van mama.
    Sterkte ermee en beterschap voor je hummel
     

Deel Deze Pagina