9 maanden oud en niet willen spelen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Iggylover, 22 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    tja ik had zelf het idee al dat Levi een beetje te lui was om te spelen;) maar nu bij CB zeggen ze het ook dat hij ermee een beetje achterloopt... hij kan wel dingen beetpakken zoals zijn flesje en soepstengel maar interesse in speelgoed heeft hij bijna tot niet :(hij rolt wel de hele kamer door en wil oorbellen en haar trekken... zijn er meer kindjes die zo laat zijn??? ik begin me steeds meer zorgen er om te maken... eigelijk is het denk ik ook wel mijn eigen schuld omdat ik hem altijd bij me hou en hem echt overal mee naar toe neem en als ik hem in de box leg voel ik me zo schuldig... niet dat hij huilt ofzo maar dat is iets wat tussen me oren zit:(
    nu hebben we het nummer van een fysio voor kindjes gekregen van het CB die gaan we naar de feestdagen bellen kijken wat die kunnen doen...
    het is echt het liefste jongetje van de wereld

2. sylvie120

sylvie120 Lid

27 jun 2009
    79
    0
    0
    Paardrij intrecreur
    Haarlem
    is het dan niet een idee om gewoon samen met speelgoed te spelen? of vind i het dan ook niet leuk?

3. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    hebben we ook geprobeerd maar hij wil er niet naar kijken hij vind andere dingen veel leuker

4. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Wel lastig ja.

En als je hem nou in een ruimte zet waar geen andere prikkels zijn, maar alleen wat speelgoed? (zeg ook maar wat hoor) Of vindt hij dat ook niks?

5. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Wat vindt hij wel leuk dan, omdat je zegt, hij vindt andere dingen leuker? Speel je weleens met blokken samen met hem? Torens bouwen en omgooien bijvoorbeeld, of met een bal rollen, met autootje rijden, zoiets doen wij vaak. Ze moeten het ook leren natuurlijk, maar hier zie je toch dat, wanneer je het vaak genoeg voordoet, ze beginnen met je na te doen.

6. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    maar hij kan nog niet zitten

7. Kelly1771

Kelly1771 Actief lid

28 dec 2008
    335
    0
    0
    Zuid Holland
    Vind hij geen geen enkel speelgoed leuk?of bijv.iets zoals iets wat geluid maakt?Mijn Zoontje is gek zijn tamboerijn en Jam - B.Misschien kan je m gewoon toch lekker in dé box terwijl je gewoon wat gaat je iets gaat doen.hij huilt niet of zei je toch?wie weet wat hij doet .Misschien ander of moeilijker speelgoed?.

8. Kelly1771

Kelly1771 Actief lid

28 dec 2008
    335
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik leg mijn Zoontje soms op de grond op een kleed en speel met een bal .Hij kan ook niet los zitten maar ligt opzijn buikje Een pak lotion doekjes kan hem ook echt fascineren :) of kadopapier

Deel Deze Pagina