@anni ja dat kan kloppen mijn nod was 31 januari. ja 9 weken alweer het gaat hard. (maar aan de andere kant ook wel weer heel erg langzaam) maandag alweer echo! en jij overtijd zag ik gister maar nega getest? balen! x
ik heb m via internet besteld, zal wel even een linkje sturen, denk niet dat ik het forum daarmee mag bevuilen
jep, ben inmiddels 8 dagen overtijd, maar vanmorgen weer een nega test. Dus als ie deze week niet doorzet, ga ik maandag even de HA bellen... Zit vandaag namelijk al op dag 36, 22 dpo... Spannend hoor, de echo!
Jeetje 8 dagen al, er zijn mensen die pas 14 dagen over tijd posi testen, ik hoop dat jij er een van bent . Mijn duimen draaien in ieder geval
Haha dankjewel! Oh, wat ik mij afvroeg meiden... Willen jullie weten wat het kindje word (jongen/meisje) en gaan jullie dit ook vertellen? Ben zo benieuwd hoe jullie hier over denken...
Ik wilde het in de eerste instantie niet weten, maar mijn vriend wel en dan wil ik het natuurlijk ook wel weten! En ik denk wel dat we het vertellen aan de mensen om ons heen. Ik ben zoooo slecht in dit soort dingen voor me houden!!!
Whaha ja ik kan niet tegen verrassingen, en ik kan ook heeel moeilijk mijn mond houden als het om dit soort dingen gaat, dus ja... Was wel benieuwd hoe jij er over dacht
Tja, het is heel grappig... ik ben echt de beste in geheimen bewaren als het om andere mensen gaat, maar als k super enthousiast ben over iets van mezelf, dan kan ik nooit mijn mond dicht houden...
Ik wil heel graag weten wat het is en iedereen mag het weten ook als ik het straks weet, ik vind de beeb op zich al bijzonder genoeg..............
Ja dat heb ik dus ook meiden. Wij gaan het ook vertellen als we weten wat het word... Maar ik moet nog even geduld hebben
Jah heb je verder al nieuws, lichtroze testen......aankomende ongi........ Ik ben echt benieuwd het is nu spannend