Oooh ik zie de beeb op je avatar! Wat supergaaf zeg! Wil je ook weten wat het word, of niet? En ga je dat dan vertellen, of niet? Ben nieuwsgierig hoor
Hallo lieve meiden. Helaas moet ik jullie vertellen dat ik vandaag een vmk heb gehad. Ben bij de huisarts op bezoek geweest en mijn hcg is volledig uit mijn urine/bloed. Daarbij heb ik ook nog eens een blaasontsteking, dus ook AB van de huisarts gekregen. Ik heb vanmorgen wel een stevig potje gehuild, maar ga nu vol frisse en goede moed de volgende ronde in...
Ja dat hoop ik ook. Ze zeggen dat je na een mk wel meer kans hebt op zwanger worden. Dus laten we daar maar vanuit gaan
Ik hoop het, het lijkt mij zo onwijs naar om mee te maken Het is je in ieder geval onwijs gegund .....
Thanks meis! Ja ik denk dat het gewoon niet goed was, en dan is het maar beter dat de natuur zelf ingrijpt. Hopelijk is april voor mij een betere maand, als het deze maand raak is mag ik een kerstkindje verwelkomen Dus dat is dubbel zo speciaal hihi! Ach, ik wacht geduldig af!
@anni, wat een verdriet moet dat zijn geweest! en is het nog steeds denk ik. veel sterkte met het verwerken van jullie verlies. en hopelijk is het snel raak en blijft t kindje wel plakken! X
Dankjewel meis! Het verdriet slijt maar het gemis blijft... Mijn cyclus is nu weer helemaal ontregeld, dus moet voorlopig nog even geduld hebben helaas. Zie dat het bij jou hartstikke goed gaat, 13 weken alweer! Spannend meis. Wanneer ben je dan uitgerekend?