@mik 25, maia en anni85 welkom! wat meer meiden gezellig!! @denise, we zitten nu officieel in ronde 6, toen ben ik me gaan bezig houden met ovu testen enz. maar 3 maanden daarvoor waren we al gaan proberen maar dan gewoon van we doen het als we zin hebben en we zien wel! ben vorig jaar juni gestopt met de pil. en achteraf was ik tijdens mijn huwelijksreis dus vruchtbaar. maar ook toen helaas dus niet gelukt. waren we er ook nog niet echt mee bezig. maar onder tussen ben ik wel een beetje folimzuur moe. en word gek van al die kwaaltjes die je je misschien wel in je hoofd haalt maar er misschien ook echt we zijn. ongi is nog steeds niet, heb gek genoeg ook geen pijn meer in bovenbenen dat houd normaal aan tot ongi. en nog steeds meer plassen dan normaal. maar we wachten af tot zondag en dan zien we wel. ga niet testen voor nod. @anni, 1 dag overtijd zie ik al getest? x
Dat had ik idd ook op een gegeven moment, kwaaltjes brengen je zo aan het twijfelen, wij zijn ook bijna 10 mnd bezig geweest, op eem gegeven moment is het gewoon tijd dat het raak is. Nu heb ik helemaal geen kwaaltjes, merk alleen dat 's avonds mijn energie op is terwijl ik normaal altijd energie over had
@denise, het duurt allemaal gewoon zo lang. de laatste dagen lijken altijd wel maanden te duren. en dan komt toch altijd weer die teleurstelling al weet je het eigenlijk wel dat het niet zo is. hoe was je echo? lijkt me zo spannend. heb wel eens een lege buik van me zelf gezien. was al raar maar om er dan nog wat in te zien zitten heel erg klein en nog bijna onherkenbaar is nog spannender!
De echo was echt heel leuk, we hebben een mooi kloppend hartje gezien. Het is echt heel apart dat dat in je gebeurt hihi, ook is het een extra bevestiging dat het echt zo is. Ik hoop voor jou en man dat het snel raak is, het is echt verschrikkelijk als het zo lang duurt. En idd die laatste dagen op de wachtbank pffffff, is voor mij ook nog niet zo lang geleden.....ik duim voor je
@denise, mag ik aan je vragen waar jij naar vk gaat? in velserbroek of die nieuwe in ijmuiden? sorry je woont zie ik nu in haarlem, dacht dat je dichter bij woonde
Ik ga idd gewoon in Haarlem, aan het spaarne, heet ie Mag 8 febr pas voor de intake pfff en die week daarna pas voor mijn termijnecho. Zwanger worden is veel in onzekerheid wachten maar zwanger zijn ook, ben blij dat ik gister bij een echobureau geweest ben anders had ik nu nog niet geweten of het wel of niet goed zit
gelukkig maar dat het goed zit dan! want voel je je wel zwanger of niet?? maar je bent het wel echt, je hebt een kloppend hartje gezien!! lijkt me ook heel naar om niets te voelen, heb ook 2 schoonzussen die zich niet zwanger voelde en bij hen is het beide ook mis gegaan beide buitenbaarmoederlijke zwangerschap.
Hallo! Ik was hier op de eerste Blz even geweest! Leuk om over echos te lezen. @mbtc woon je dicht bij mij? ik woon ook in velsen allen dan velsen-zuid. Ach het zal altijd dicht in de buurt zijn natuurlijK! Is er een nieuwe Vk in ijmuiden? Wil namelijk bij een evt 2de naar een andere VK. Dus als er een in ijmuiden is, vind ik dat wel interessant. Ik zal goed mijn best doen om hier ook te posten hoor! Ik klets ook in het thuisblijfmama topic namelijk.
Ik voel me eigenlijk niet anders als normaal dus jah.......ben wat dat betreft wel blij dat het goed zit. De echoscopist zei dat het op de goede plek zat en dat het hartje goed klopte dus eigenlijk niets om mij zorgen om te maken, dat stelt me gerust hoor Wat naar zeg voor je schoonzussen, ik hoop dat mijn zwangerschap helemaal goed verloopt
@denise: leuk he, hoe een echo zo'n bevestiging geeft. ik voelde me ook niet anders, maar wel moe. En dan een streepje dat zegt dat je zwanger bent....Ja, amar je voelt niets, en dan de echo!! Het is echt waar!!!!! Leuk! Oh ja, doe je ook mee met moeders voor moeders?
@sannaa, ja stond laatst in de jutter of weet ik veel er zit sinds december een verloskundige praktijk in ijmuiden zit in de komeet. (grote flat vlak bij de vomar, tegen over de moskee) graham straat heet het geloof ik zal je de site geven: http://verloskundigenpraktijkijmuiden.nl velsen zuid is voor mij dicht bij ja, woon zelf in ijmuiden zeewijk. maar zoals je zegt bijna alles is dichtbij. Leuk dat je weer even komt buurten!
Dat zou natuurlijk zo maar kunnen Ik denk bij iedere moeder die ik zie van '' zou ze ook op ZP zitten''.. haha
Dankjewel! Ik heb dinsdag getest, maar toen was ie nog strrrralend wit! Of ik ga zondag testen, en anders als mijn geduld op is morgenochtend Ben heeel benieuwd
Gefeliciteerd Maia Ik hoop dat het raak is anni Nieuw meiden welkom, hehe nou wordt het een klein beetje drukker
Ja ik doe ook meer aan mvm, zoveel moeite is het niet en ik er hoop dat ik er een hoop vrouwen mee kan helpen
denise: Ja ik ook. Kon je nog voor een kado kiezen? Ik heb toen voor het boek gekozen. Hier de hele ochtend boodschappen gedaan en nu even rust op de bank. Luca was erg druk.