Jah heb ik ook met een prachtig kloppend hartje maar het was volgens de echoscopist wel wat klein dus ben eigenlijk een week terug gezet en hier krrs je zulke nare verhalen......het is allemaal de eerste keer en ik ben echt heel erg onzeker......
Oh denise, wat vervelend voor je. Misschien maar niet teveel lezen erover en gewoon je lichaam vertrouwen. Het is een onzekere periode, maar probeer het los te laten, je kunt er niets aan veranderen. Geloof in jezelf en je buik! Probeer ook een beetje te genieten van deze prille zwangerschap.
Ik ben het eens met wat Sanna zegt. Niet te veel lezen, gewoon op je lichaam en je eigen gevoel vertrouwen, dan komt het helemaal goed. En lekker genieten hoor meis!
Hoi! Ik woon ook in Haarlem, volgende week mijn 1e (vroege) echo. Het is voor mij de eerste keer dat ik zwanger ben. Ik ben in december gestopt met de pil (na 17 jaar) en het was meteen raak Ik kan het nog steeds niet geloven. 28 feb. pas mijn 1e afspraak bij de vk, bij mij om de hoek aan het Spaarne. Super spannend allemaal
Welkom Goldduke, wij hadden al contact gehad Jullie hebben wel gelijk meiden, ik moet die verhalen gewoon niet lezen.....en proberen te genieten. Volgende week naar de vk en we hebben onze angelsound binnen dus we gaan proberen het hartje te vinden van de week, lees daar hele positieve dingen over
@goldduke welkom! jij zit ook in oktober topic of niet? @denise, niet te veel lezen idd. niet onnodig stressen is ook niet goed voor de kleine. ben ook onzeker omdat het de 1ste is. vast heel erg normaal. hier alles goed, alleen moe en veel plassen. x
@ Denise, inderdaad wij hadden al contact En ik zit inderdaad ook bij het oktober topic Ik ga ook minder lezen, ik word er erg onzeker van Voor mijn gemoedsrust dus de vroege aangevraagd, ben heel erg benieuwd.
@goldduke, ja dat snap ik zou ook wel eentje eerder willen hebben maar in velserbroek doen ze dat niet... het is de eerste keer dat ik zwanger ben en er komt zoveel op je af vooral die onzekerheid.... naja moeten maar wachten tot maart. maar vind dat het allemaal zo lang duurt!! x
mbtc het duurt ook echt lang. ik kreeg bij beide eerdere echo's ivm krampen dus dat was wel fijn. maar zelfs al hebje een echo gehad het blijft onzeker die eerste 12 weken!
@mik, ja dat weet ik 12 weken wat een hel. zit nu pas op 4! normaal vind ik het leven zo snel gaan maar nu zo langzaam!! hoop dat het allemaal goed zit en dat het blijft plakken, mijn moeder heeft 2mk's gehad en 1 kindje dat maar 3u geleefd heeft (mijn 2ling zusje) dus af en toe gaat dat door mijn hoofd heen. x
ja dat zeker, af en toe komt dat op als ik niet kan slapen. maar was ook al toen we zwanger probeerde te worden. maar ben ook heel erg blij, en aan de ene kant heb ik ook het gevoel dat ik me geen zorgen hoef te maken! x
In Haarlem laten ze je ook niet eerder naar de Schoot gaan (echocentrum) daarom heb ik zelf (na wat googelen en her en der navragen) prive een afspraak gemaakt bij een echocentrum. Betaal je ook zelf, 30euro dacht ik. Ik ben 35, bijna 20 jaar niet zwanger willen worden, ben het nu wel, en zeeeer ongeduldig Vandaar.
ja idd! weet t zelf nu sinds zondag dat ik zwanger ben begin nu ook een beetje aan het idee te wennen. en weet nu ook waarom ik zoveel moest plassen en waarom ik meer last had van mn borsten dan de andere ronden maar ik had het niet verwacht. x
Ik had het ook totaal niet verwacht. Voel me ook echt gezegend, als ik dat zo mag schrijven. Binnen mijn vriendenkring ben ik de laatste, wat kinderen/zwanger zijn betreft. En ik weet dat het ook anders kan, mijn beste vriendin heeft er 5 jaar over gedaan. Mijn eigen moeder 8 (!) jaar over mij...
ik ben een van de eerste, moet dan ook wel zeggen wij een van de weinige stellen zijn binnen de vrienden groep. maar ik zie wel hoe het loopt ben blij dat er zon klein frummeltje in mij zit.
Hey meiden! Het word steeds drukker en gezelliger hier Helaas is het voor mij voorbij, vandaag weer dag 1! Maar; nieuwe ronde nieuwe kansen!