Positiviteit is heel belangrijk in het leven. Had al verwacht dat het niet raak zou zijn deze maand. Dus we gaan op naar de volgende ronde! Zie dat jij alweer wat daagjes gevorderd bent, spannend hoor meis! *Beebje, blijf plakken hoor * X
Ja het duurt verschrikkelijk lang. Maar nu weet ik tenminste een beetje waar ik aan toe ben. Eerst is het allemaal maar gokken, omdat ik vroeger gewoon een 28dagen cyclus had. Maar nu gaan we er weer lekker tegen aan! (vriendlief zei al; ooh mogen we dan weer klussen? haha)
Goedemiddag dames, mag ik gezellig met jullie meekletsen ik woon zins 3 maanden in Hoofddorp.! Ik ben nu 4 weken zwanger door middel van iui, wij zijn 2 jaar bezig geweest en eindelijk gelukt..!
Ik voel me helemaal prima, ik heb nergens last van dus dat gaat voorspoedig,. En jij, heb je veel last van kwaaltjes?
Dankjewel allemaal...!! Uhmm last van me darmen en me borsten en moe maar goed te doen dus..! Heb het er allemaal voor over...!! Nog wat leuks doen in het weekend??
Ik ga morgen winkelen in haarlem met mijn moeder en mijn man mag dan lekker de boodschappen doen voor de week samen met Luca
Alle zwangere dames gefeliciteerd Bloemtjes: wij zijn ook via IUI zwanger geraakt met de 2e poging. Was jij ook in het Spaarne Ziekenhuis?
Helaas moet ik morgen werken, maar daarna ga ik lekker niks doen dit weekend Mag ook wel na 7 weken achtereenvolgend verjaardagen/feestdagen En ga jij nog wat doen, bloemetjes?
@ MBTC Gelfeliciteerd meid, spannend hoor! Woon jij in Velserbroek? Of IJmuiden? @ Bloemetjes Jij ook gefeliciteerd. Hier niet veel te melden, ja kiespijn, had er ook al een topic over. Nu maar wachten tot die rottige,ontstoken verstandkies eruit mag. Ik ben zo bang, maarja die kiespijn is niets. Maandag even stad en land afbellen of ik ergens terecht kan VOOR 8maart (kan dan pas terecht in het EG). Voor nu slik ik me suf aan pijnstillers. Verder morgen even een nieuwe vis kopen voor ons aquariumpje, een algeneter. @ all, straks wordt het hier nog zo gezellig dat we gaan meeten Wel lekker dichtbij
He Draak: Miss in het tandheelkundig centrum? In amstedam zit de ACTA en hier zit er ook een tandklinkiek: Kliniek Noordzee succes!
Hallo dames! Mag ik me aansluiten? Woon nu zo'n 5 jaar in Hoofddorp. Ben nu 9 weken zwanger van ons 2e kindje. Liefs