mamma's (to be) uit omgeving haarlem

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door mbtc, 14 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    zou erg mooi zijn geen lange wachttijden, vind dat we nou al genoeg hebben gewacht :)

2. Goldduke

Goldduke Bekend lid

29 jan 2011
    873
    2
    18
    Hallo (nieuwe) dames :)
    Iedere keer als ik hier even kijk lijkt het gezelliger te worden.

Hier weinig nieuws onder de zon, alleen dat ik tracht minder te lezen en zo mijn onzekerheid wegdruk :p Deze fora zijn superinformatief, ik kan veel opzoeken, maar ik kom teveel vervelende onderwerpen en situaties tegen :( Dan pas ik de struisvogel politiek toe en denk positief :p Want we kennen de risico's onderhand wel.

Ik ben heel erg moe, niet gewoon moe, maar nog te moe om mijn haar te drogen in de ochtend! Gisteren ben ik niet gaan werken, van 13uur tot 18uur geslapen toen kwam vriendlief thuis, om 22u weer naar bed tot vanochtend 7u. En ik ben WEER moe...oh ja, en misselijk :$ Maar het hoort erbij, is heel normaal en ik laat het gewoon toe. Vandaag blijf ik ook lekker thuis en morgen ook!

3. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    hallo meiden,
    wat is het rustig hier!
    heeft iemand nog iets leuks mee gemaakt?

zijn er nog meiden die naar de 9 maanden beurs gaan of er al wel eens zijn geweest?
    ben benieuwd wat ik kan verwachten.
    was afgelopen zaterdag bij de gardo in velserbroek en vond het eigenlijk een beetje tegenvallen.
    heb alleen een leuke maxicosi gezien en verder helemaal niets. geen leuke meubeltjes of zo.

x

4. Goldduke

Goldduke Bekend lid

29 jan 2011
    873
    2
    18
    Ja het is lekker rustig hier..

Wij gaan ook naar de 9mnd beurs, mijn vriend heeft de kaartjes voor ons gekocht, lief van hem.
    Ik hoop er veel inspiratie op te doen en hoop niet dat het te druk is... zal wel niet... maar ja, once in a lifetime toch?
    Ik heb vanochtend mijn echo gehad! Alles is prima, zit goed op zijn plek, hartje gezien, kortom ik ben BLIJ!:D

5. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Ja ik zie het aan je banner!
    Heel veel succes meid, ik hoop dat er gauw duidelijkheid voor je mag zijn :) *Knuff*

6. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Zo meiden wat een rust hier, hoe gaat het met iedereen.

Ik heb vanmiddag mijn termijnecho gehad, ben nu officieel een week teruggezet, dus ben nu uitgerekend op 19 september

7. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    hier is het wederom wachten op de aankomende ongi helaas :( heb vandaag al echt de symptonen die ik altijd heb gehad voor ongi dus laat maar weer komen *zucht*. Laat de twee weken maar snel voorbij gaan dan kunnen we verder gaan, want ben het wachten echt zat aan het worden.

8. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Ohh bah wherona das wel erg vervelend, vooral omdat je al zo lang wacht

9. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Hier gaat het goed, we zitten druk in de klus-periode :D
    Wel fijn dat jij nu weet hoeveel weken je bent Denise, anders is het ook maar zo onzeker?

@Wherona; Geen bloed geeft moed hoor, zolang er geen ongi is, gaan we er vanuit dat je gewoon zwanger bent (hopelijk)!
    *Strooit met heel veel roze en plaksel naar jou voor een beeb :)*

10. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Hi allemaal!

Hier nog iemand uit Haarlem! :)
    Ik zal mezelf ff voorstellen: Ik ben Jody, 26 jaar en woon samen met mijn vriend in Haarlem, Molenwijk.
    Ik ben er net vorige week achtergekomen dat ik zwanger ben, ben nu 6 weken zwanger.

Vind het ook erg leuk om in contact te komen met meiden uit de omgeving die ook zwanger zijn! :)

Liefs, Jody

11. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Het is hier idd rustig. Hier ook niet veel te melden. Wel goed weer he vandaag! Toch binnen gezeten, was te lui:p
    Ga me even klaarmaken, moet zo batmintonnen.

12. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Hai Jody! Welkom.

13. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Welkom Jody, ik woon in schalkwijk

Het was idd heerlijk....ik heb nog lekker met de hond gewandeld

14. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Dank je!
    Ga het forum maar even helemaal doorlezen, zodat ik gelijk ook wat meer over jullie weet! :p

15. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Wat actief van jou:D Ik had ook lekker van het weer moeten genieten maar verder dan een paar zonnestralen tijdens het roken van een peuk op mijn balkon kwam ik niet;)

16. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Oh oh...:$

17. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    @ Denise:

Schalkwijk is hier om de hoek! Toevallig! :) Jij bent ook nog niet zo lang zwanger zie ik! Spannend!

18. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Hebben jullie ook zo'n last van obstipatie??
    Soms is mijn buik zo dik dat het lijkt of ik niet 6 weken, maar 6 maanden zwanger ben... Echt niet normaal!!

En aan de net zwangeren onder ons: Willen jullie weten wat het wordt?

19. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Ja ik heb ook last van obstipatie, ik had al een moeizame stoelgang maar dit is er niet beter op geworden......:(

20. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    @ Denise: Echt he! Ik heb daar nooit echt last van gehad (eet veel vezels), maar nu... pfff

En dan iedere ochtend tussen 5 en 6 klaarwakker zijn en niet meer kunnen slapen terwijl je nog wel moe bent. En daarvoor ook al 2 keer wakker worden. Pfff, ik ben een wrak op mijn werk!
    Meer mensen die daar last van hebben?

Deel Deze Pagina