*zwaait naar lutje* Vriendin belde net, ze komt gezellig een hapje mee-eten. Hubbie heeft late dienst dus wel gezellig.
Jee, alweer een nieuw topic! En idd, het kan niet anders dan dat dit 'Vienna der topic' wordt Marlous; Ja de eerste 3 maanden ouderschapsverlof krijgen we 75% uitbetaald De andere 3 maanden zijn volledig onbetaald. Succes met je hubbie... Paso; Wow, heftig!! Sterkte! Chantal; Ja kan me voorstellen dat Jamelie het 'zat' aan het worden is. Is voor haar natuurlijk ook wennen. Sterkte meid! Mamatien; Ik doe altijd eerst mezelf omkleden, handdoek om. Dan naar het bad met Jula in de maxicosi. Haar daar omkleden. Op de terugweg in omgekeerde volgorde Eerst Jula, dan mezelf Alessandro; Pfoe ja daar zou ik ook best woest om worden!!
@paso Leuk! ik hoef nog maar 20 minuten te werken. ben benieuwd hoe ijzig de sfeer straks is... pfff... maar na een dag hard werken en op de achtergrond nog een beetje door te malen, denk ik te hebben ontdekt waar het probleem ligt... Nu maar hopen dat het een dag is waarop geluisterd wordt... Wish me luck...! morgen ben ik er weer meisjes, fijne avond!
patriesja. beterschap meid, doe lekker rustig aan. marloes oeps moppers met de vriend. ken dat verhaal. jij zeurt, omdat hun er niet over willen praten. Succes meid, hopenlijk denkt ie er vanavond anders over. Paso oooh slecht begin van het jaar. sterkte. mamachantal dikke knuf meid. Allessandro. ooh daar zou ik ook heel boos om worden. Hoop dat je snel iemand kan bereiken. juud. lekker hoor. hoop dat het je bevalt. ben er trouwens ook weer van de partij hoor hihi. Zal ik dan maar beginnen met de eerste spam van dit deel?? Deze is vers van de pers.
Abo!!!! Fleur net eerste liga op!! Haha ze vond het echt heerlijk!!!!!!!!! Alleen staat omdeverpakking dat tot 10mnden alleen verkuimeld mag geven????
Jac; prachtige openingsspam! Mamatien; vreemd, in mijn hoofd zit ergens 6 maanden voor een liga. Marlous; ik hoop dat die dag snel mag komen waarop er naar je geluisterd zal worden!
Nou volgens mij heb ik een kind met een ernstige achterstand Ben even het oei ik groei! boek aan het lezen.. staat er bij de sprong met 26 weken: Wat heeft de winkel van aanbiedingen in de aanbieding? Afdeling evenwicht bewaren: Gaat zelf zitten als hij ligt Gaat zelf staan. trekt zich op Gaat zelf weer zitten als hij staat Staat los Loopt met steun Springt zonder van de grond te komen De afdeling zelf doen: Stapt langs de rand van de tafel Stapt achter een doos door de kamer Steekt over van tafel naar stoel Kruipt Bukt en/of gaat op de buik liggen om iets te pakken wat onder tafel ligt. Juist.... Jula doet nog niets van dit allemaal Dacht eerst dat ik bij de verkeerde week zat te kijken, maar staat echt week 26. Best apart of niet dan??
week 26 en zitten & staan? whaha die denken dat er superbabys zijn ben kapot,gesloopt en verdrietig.. we zien genoeg kindjes komen en gaan op de afdeling, je hoort mensen "klagen" dat ze al 6 weken in het ziekenhuis lopen... grr wij lopen er morgen al 6 maanden ! er is 1 kindje die er 8 maanden in ligt. Maargoed, ooit.. mag vienna ook mee. Dinsdag krijgt ze echo van dr hartje, Woensdag gesprek met de cardio, is effe vragen hoe t er voor staat. sondevoeding hebben we geleerd,medicijnen toedienen ook.. dus wij zijn dr klaar voor. zo en nou ga ik een potje janken jamelie slaapt en mannetje is in t zh. ohja en ben ondertussen nog voor mn hondje (die ik nog niet mag hoor) aan het kijken
@Mamatien, wel handig om de maxi-cosi mee te nemen. Meestal kun jij in een kleedkamer omkleden en binnen in het zwembad kun jij je kindje omkleden. zo is dit bij ons in ieder geval. @Patriesja, hier gaat alles zijn gangentje. Wij zijn alleen even aan het kijken hoe wij het eten van fruit en groente moeten doen bij Fleur. Ze eet er weinig van en ik denk dat het komt omdat alles een beetje dicht op elkaar zit qua tijd enz. Dit is de 2de avond dat ik haar geen pap heb gegeven dus wij zien wel. Vanmorgen kwam zij pas om half 5 en gisteren had zij ook geen pap gehad. Wel een keer hard huilen om 8 half 9. Even wezen kijken en haar tandvlees ingesmeerd met dentinox. Daarna heb ik haar niet meer gehoord.
Enas haha klopt echt niet hoor.. Dan lopen bijna alle kindjes achter! Zijn dat de enige dingen of staat er veel meer!? Kheb t boek ff niet bij de hand, maar weet wel dat je baby 1 onteikkeling 'kiest' die gaat doen, maar dat ze alle 'mogelijkheden' opschrijven.. Chantal, ach meid toch! Huil maar goed uit, is soms best een opluchting!!! Dikke knuff!!! Thnx voor alle babyzwem-uitleg! Ik voel me nu beroerd (kotsmisselijk) maar als ik me morgen beter voel ga ik zwemmen proberen!!
Ja joh, staat een heleeee lijst in.. Maar echt niets van dat alles doet Jula haha. Moet nog leren zitten! Chantal; Nog even volhouden meid Dan is je meissie lekker thuis bij jullie!
Ennas; zo dacht ik bij Elin ook. Uiteindelijk staat er ergens ook dat je kindje maar een paar dingen gaat doen toch. Lotte is wel hard op weg trouwens maar das net als Nila een uitzondering(vandaag op het cb bevestigd) Komt wel goed, maak je maar geen zorgen over je mooie meisje. (Elin deed trouwens uiteindelijk altijd de meest saaie uit de winkel) Chantal; lijkt me heel heftig, deze maanden voor jullie. Huil jij maar een potje; mag jij zeker! IK zou willen dat ik je even vast kon houden en je even 'kon laten zijn'. Alessandro; wat een vreemd verhaal zeg, met je lekkage! Jac; fijn dat oma er is Opluchting he! Wat een mooi mannetje zeg. Marlous; wij hadden ook best financiele strijd 'vroegah'. Manlief heeft een opzet gebouwd en ik heb hem ingevuld; ons overzicht. In excel aangemaakt en ik vul elke maand het inkomen en alle rekeningen in. Voor de boodschappen hebben we per week een vast bedrag en zo weet ik precies hoeveel we die maand te besteden hebben; erg handig. Maar misschien gaat dit inderdaad wel meer over communicatie. Succes *nu*. Afvallen, met die rare weegschaal van ons(weegt niet helemaal vlekkeloos) ben ik nu toch al 3 en n halve kilo kwijt, en ik ben nog helemaal niet zo lang bezig(nog geen week) duidelijk overtollige kilo's dus. Wel even zoeken naar een fatsoenlijke weegschaal maar we zijn goed op weg. Vandaag man bij ha geweest. Lijkt niks engs te zijn maar voor de zekerheid moet hij wel een echo laten maken. Ik ben met mn moppies bij het cb geweest. Lotje is 65cm en ruim 7 kilo. Iets te zwaar, aldus de arts. Die ook vond dat Lotte helemaal geen reflux heeft want Lotte huilt niet als ze op haar rug ligt(??) Nou, er was niks tussen te krijgen maar ik weet wel zeker dat ze huilt als ze op haar rug ligt, dat ze last heeft van zuur en ook de ka-en in het zh wisten het zeker. Stom mens. Ze voorspelde ook dat Lotte deze maand nog gaat kruipen, vond dat Lotte idd iets voorliep met ontwikkeling maar verder niks. Goed, nu aan de thee, broodjes etc. leuk leuk leuk! Ook een fles eraf; meteen het flesschema veranderd, de 17u en 23u zijn nu gecombineerd in een 19u fles. Ik ben benieuwd hoe vroeg ze ons wakker krijst. Manlief claimt ziek te worden en ik ben erg(lees; ogen vallen echt al bijna dicht) moe dus ik ga lekker op de bank hangen en zie morgen wel wat de dag ons brengt. Fijne avond all!
Hey. Voel me vandaag gelukkig een stuk beter. Alleen als de pijnstillers uitgewerkt zijn krijg ik weer een behoorlijke druk op mijn hoofd. Zou morgen een bakkie gaan doen bij een vriendin, hebben dat maar verzet tot ik echt helemaal beter ben. Jac,leuk onverwachts naar een bruidsbeurs. Heerlijk mannetje heb je ! Kikker, lekker een nieuwe koelkast. O bobbels op plaatsen waar het niet hoord krijg ik ook altijd de kriebels van Chantal, rustig aan meis. Kids komen voor het forum he. Nog even volhouden meis en dan is jullie meissie thuis en kunnen jullie hopelijk eindelijk genieten en een band met elkaar opbouwen. Danitjuh, gaat je vriend niet mee op vakantie ? Handig dat je daar kan dialyseren ! buggystand Elin past gelukkig nog in de bak. Heb de buggy bekleding in de wasmachine gestopt.Kon dus niet en is nu kapot. heb dus nog geen buggy Marlous, inmiddels nog kunnen praten met hubbie ? Is toch logisch dat je je financieën goed op orde wilt hebben Paso, sterkte Alessandro, inmiddels iemand van de VVE aan de lijn gehad ? Mamatien,die verpakking moet je gewoon niet lezen haha Kikker,haha Lotte en deze maand al kruipen ? Leuke CB arts heb je haha
Nou Kaatje, wat dat betreft vrees ik wel dat ze gelijk gaat krijgen. Lotte doet enorm haar best wat kruipen betreft. Als er iets achter haar ligt gaat ze al. Nu draait ze rondjes(zoals de wijzers van de klok) maar ze is echt aan het oefenen. Ik durfde er nog niet over te beginnen maar het viel haar op zodra Lotte op haar buik lag daar