Een te hoge bloeddruk is erger denk ik dan.. Eigelijk mag ik niet klagen hoor. Wel is mn baarmoeder alweer 1 cm gegroeid in nog geen week tijd. Gaat hard nu, kan ook slecht rechtop zitten en moet nog 12 weken minimaal haha!
Beautevil: Hoge bloeddruk was idd niet fijn.Van de hoge bloeddruk had ik niet eens zo veel last,meer van de medicatie die ik kreeg.Heb toen ook nog een week in het ziekenhuis gelegen. Maar bij jouw schiet het dan ook al op,12 weekjes nog!Weten jullie al wat het word? Wat hier het rustig hier!Waar zijn alle achterhookse meiden?haha.Ben nu op mn werk maar is rustig nu.handig hoor internet op je werk!
Het schiet idd lekker op! We weten niet wat het wordt. Kamer is klaar, de namen zijn klaar. Kaartje is uitgezocht dus die kleine kan komen... Ik weet niet waar de dames zijn ik denk druk druk druk hihi
hallo dames, ben er nog wel hoor hiiii, maar idd druk druk. gister schoolreisje gehad met de oudste zijn in het bos kabouters wezen zoeken erg leuk behalve de regen. maar het was geslaagd. en verder lekker rondom huis bezig, ach ja je prutst zo wat aan he. Kom snel weer mee kletsen maar de kids zijn net wakker dus ga gauw na ze toe!! XX
He meis,Ik ben er nog!hahaha Heb een paar drukke dagen achter de rug.Waar onder mijn verjaardag.Was maandag jarig.Leuke dag gehad!Zondag komt de rest van de verjaardags visite nog. Hoe is het met de rest van de dames???
Hee gefelicteerd Elfje! Nog lekker verwend met kadootjes ?? Hier alles oke, geslaagd voor mn mbo2 opleiding afgelopen vrijdag. A.s dinsdag intake kraamzorg en 29 juni een groei echo Het schiet lekker op nu, ook vandaag druk geweest in de babykamer. Het is nu echt af! Er hoeft alleen nog maar een kindje te komen
Hey Beautevil, Gefeliciteerd!Wat goed dat je geslaagd bent!Viel het mee? Leuk dat de babykamer klaar is.Is het helemaal naar je zin geworden? Ik heb leuke kadootjes gekregen,van mn vriend kaarten voor soldaat van oranje met zn 2en.en een overnachting erbij.heb er al zin in!
Hey deerne, ja het examen viel me 100% mee hoor. Heb nu ff lekker rust hihi! Wat gaaf joh lekker eruit met zn 2en. Heel erg lief van je vriend! Ik ga vanaaf met Moontje2008 uit eten en naar de bios. Manlief is naar een vriend en blijft slapen. Aansluitend gaat hij morgen vanaf daar de late dienst in dus ben lekker alleen thuus . Ja het is is helemaal naar mijn eigen smaak, nu nog wat hydrofieltjes erbij halen en nog wat klein spul en dan heb ik alles zo'n beetje in huis.
Elfje, gefeliciteerd nog!! en zondag nog feest dus leuk hoor! en lief van je ML even samen er uit he! altijd lekker (wij doen het eigenlijk te weinig maar ja komt er dan weer niet van he) Beautevil, jij ook gefeliciteerd geslaagd fijn hoor!! en lekker naar de bios met Moontje! leuk leuk!! wie vind het leuk en heeft FB om elkaar toe te voegen?
Ik vindt FB niet leuk, haha. Heb hem al 5 maanden niet meer en mis het ook niet. Was er zo klaar mee.... Ik houd het gewoon bij ZP en anders eens een meeting doen
hiiii, ja een meeting kan ook altijd, als ik B ben zal ik goed om me heen kijken of ik een bolle buik zie hiiii toch grappig eigenlijk wie weet ben je elkaar al eens tegen gekomen! Ik kletst al heel lang in een topic met 12 meiden en we hebben elkaar onlangs voor het eerst gezien in het midden van het land zo leuk!! kan altijd nw vriendinnen gebruiken.
Het kan maar zo hoor haha, zo groot is het niet. Wij laten onze hond altijd uit in de wijk van Moontje dus ze kenden manlief wel van gezicht haha.. Als je een klein vrouwtje ziet met eigenwijs kort blond haar en een dikke buik, dan kan het niet missen hehehehe Tis ook gezellig en idd nieuwe mensen leren kennen is nooit verkeerd. Je bent altijd welkom voor een bakkie koffie of thee hoor. Lijkt me gezellig!
Ik heb geen foto's in mijn album helaas.... Ik woon aan de kant van jou dorpje hihi... Als je B binnenkomt rijden aan de rechterkant erin bij de nieuwe bejaardenwoningen... En jij ??
He meiden,ben ik weer! vandaag weer een druk dagje achter de rug op het werk. Beautevil,was het leuk in de bios?(welke film zijn jullie geweest?),en ook lekker gegeten?Als ik in B ben zal ik ook eens goed op gaan letten of ik je zie lopen haha. meis ik zit wel op fb.vriendjes worden?haha. Jullie verder nog plannen voor het weekend?
Hey deerne, wij zijn naar What to expect when youre expecting geweest. Voor die tijd lekker spare ribs gegeten. Was heerlijk relaxed zo ff een avondje uit . Ik ben vanochtend naar de ikea geweest shoppen voor onze slaapkamer die is opnieuw geschilderd. De kleuren zijn taupe en roomwit, heb ff wandlampjes gescoord. Nu behoorlijk brak, Hardcore Pawn is afgelopen dus zo lekker onder de douche en lekker op tijd naar bed. Morgen verjaardag van ons nichtje en morgenavond lekker met zn 2 op de bank. Heb manlief al 2 dagen niet gezien door zn werk enz. Hahaha is goed je kijkt maar goed rond als je in de buurt bent. En ook voor jou geldt, als je zin hebt om een keer te meeten ben je welkom. Altijd leuk nieuwe mensen leren kennen in de buurt. Truste voor straks! x
Hey, Inderdaad ff fijn een avondje er uit.En lekker spareribs.hmmm. Leuk dat je bij ikea bent geweest!leuke dingen hebben ze daar.Ook voor kinderen vind ik. En lekker zo,n relaxt weekend.Moet je man vaak in het weekend werken?Die van mij wel.Zit in het loonwerk,dus nu weer drukke tijden. Ja,leuk zo,n meeting!leuk om nieuwe mensen te leren kennen!
Kom ff snel zwaaien drukdruk Kom vanaaf ff kletsen, geniet van jullie weekend nog Elfje pb je naam maar ff ga ik je toevoegen Liefs