Hallo iedereen uit de achtehoek. Hier ook een import achterhoeker. Eerst 3 jaar in w-wijk gewoont. En nu in Lichtenvoorde. Achterhoekse mama meeting lijkt me super. Ben ik bij.
Hey Hey.. Heb hier wel Facebook.. Zoek maar op Monique van holten.. Zie je honderden foto's van mijn kids, zo fout hihi.. Jaaa.. Was gezellig buuv! En leuke film, gingen mijn eierstokken weer van rammelen Maar een meeting.. Leuk! Samen uit eten of zo? Vandaag weer met Fiene Naar het consultatiebureau, morgen weer naar mijn werk, moet mijn spullen gaan opruimen, heb nieuwe baan hier op het aoc in borculo.. Zo gek, na 10 jaar mijn spulletjes meenemen, zie er echt tegenop.. Ben al zo jankerig na de bevalling.. En mijn collega's zijn zo lief,ze gunnen me het zo (oude werk is een uur rijden!) Zo ff eten.. X
Goedemorgen.... zo iedereen een lekker weekend gehad?? @Moontje, ik ga je zo even opzoeken hiii altijd leuk, succes bij CB altijd wel fijn om te horen als dan alles weer goed gaat he! En een nw baan leuk! en lekker op de fiets straks na het werk is ook wel fijn lekker in de buurt. wanneer ga je beginnen? @Elfje, je ML in loonwerk ja dat zijn drukke tijden straks ook weer als de boel er af moet he. @Beautevil, aaah dan weet ik het ongeveer wel waar je woont, ik ga daar wel naar de speelotheek toe dat is ook daar nu. en hoe is het met je bloeddruk? en druk aan het klussen in huis dus altijd fijn he wij gaan de woonkamer sausen deze zomer moet maar weer eens gebeuren. ik woon in stuk richting R in nieuwbouw stuk (nou ja ze zijn inmiddels al weer aan het bouwen maar dan weet je ongeveer waar) nu 3 jaar in september hiervoor heb ik R gewoond. Hier een lekker weekend gehad en druk geweest met klusjes in en rondom huis, en zaterdag avond lekker bij mijn ouders geweest even lekker in de jacuzzi gelegen met de kindjes en toen even blijven plakken hiii (we leggen de kindjes daar op bed en nemen ze dan weer mee naar huis). En meeting lijkt me gezellig we wonen ook zo dicht bij elkaar he, toch grappig eigenlijk.
Hey buuv, succes dan op je ouwe stekkie, tuurlie is dat een beetje emotioneel. Je neemt na 10 jaar afscheid en stapt in een groot avontuur. Komt allemaal goed joh, en huilen hoort bij afscheid nemen toch? Dus das heul normaal . Succes op het consultatiebureau. Hier vandaag rustig aan, manlief is vrij en die gaat de wandlampjes enz aan de muur maken in onze slaapkamer. Voor de rest doe ik het hennig an want mn rug speelt weer op. Maar eens bellen richting osteophaat voor nog een kraakafspraak .
Welkom Gerda! Weer een achterhoekse deerne erbij Uhhm mijn manlief werkt in een instelling met moeilijke jongeren. Hij is groepsleider dus onregelmatige diensten. Plus dat hij zoveel uren wil maken om straks na de bevalling (8!) weken vrij te zijn om mij en de beeb te ondersteunen. Nadeel is wel dat ik nu in de ziektewet zit met bekkenklachten en me af en toe domweg verveel haha. Haha de spelotheek is tegenover mn huis! Wij wonen op de kruising vd speeltuin haha. Hoekhuis met een hek erom. Als je onze straat inrijdt zit de speeltuin aan de linkerkant en net voor de kruising ons huis aan de rechterkant! Ik weet ongeveer waar je woont! Met mn bloeddruk is het redelijk goed. Ijzergehalte is ook weer op peil voor mijn gevoel dan. Maar nu weer die bekken die weer opspelen. Voor de rest mag ik niet klagen dus dat doe ik dan ook maar niet hahaha! Die meeting zie ik wel zitten! Gezellie!
ik heb ook fb. stuur maar een pb als je me wil toevoegen. zijn er nog dames met leuke vakantieplannen voor de zomer? wij gaan over 2 weken al lekker weg. heb er zin in. werk zoeken schiet nog steeds niet op helaas.
Volgens mij heeft iedereen het moeilijk met werk vinden. Mijn man wil ook graag ander werk. Maar is haast niks te vinden wat bij hem past. Over mij al helemaal niet te spreken.
Hey, @Gerdatje,welkom!Leuk dat je mee komt kletsen. @Aapje,wij hebben nog niet echt plannen voor de zomervakantie.Ik denk dat we kort van te voren iets gaan boeken.Lekker dat jullie al bijna weg gaan!Waar gaan jullie naar toe? @moontje2008,fijn dat alles goed was op het consultatieburo!Hoe was het op je werk? @beautevil,gelukkig dat je bloeddruk weer goed is!Wel balen van je bekken.gelukkig kun je al af gaan tellen. @hier,vandaag met mn meisje op schoenen jacht geweest.Haar voetjes groeien zo snel!Met haar vorige schoenen hebben we 1 maand gedaan!We hebben wel leuke gevonden.scheelt dat er nu overal opruiming is.haha
Het schiet idd niet op nee met werk enzo. Ik hoor het wel van meerdere mensen. @ elfje, gelukkig ben je geslaagd met schoentjes. Laatst schrok ik me dood wat kinderschoentjes kosten. We waren bij Ziengs en ook al was het opruiming toch vet duur hahaha. Gister intake gehad vd kraamzorg, ff wat wensen en eisen op papier laten zetten ook voor bezoek enz. Schoonmama is nogal dominant en ik wil dat hun dat ook ff temmen. Verder blijf ik in de kraamweek lekker boven als er bezoek is. Lekker samen met de kleine, ook mogen we de familiewieg ophalen bij schoonzus en zwanger. Het komt zo dichtbij nu!
Goedemorgen, @Elfje idd je schrikt je rot wat kids schoenen kosten en dan hebben ze sommig paar ook nog maar heeeel kort aan. @Moontje hoe was het bij het cb?? @Beau, 30 weken ben je nu zag ik oooh gaat lekker snel, ben je er zelf al een beetje klaar voor (niet bang of zo) want het is de eerste he dat is spannend altijd je weet niet wat er gaat gebeuren. Maar je verveeld je dus ja dat had ik ook heel erg, nu ben ik ook thuis maar heb de kids @Gerdatje/Aapje welkom (aapje kan me je herinneren van een ander topic waar je even mee schreef) heb een club gestart om zo even wat meer over je zelf te vertellen maar dan prive, zal jullie uit nodigen en kijk maar of je ook wat neer zet
Ja het gaat supersnel nu en verveling ook haha. Manlief heeft deze hele week zomerspelen dus van vroeg tot laat op t werk. Ben zelf ook niet helemaal fit! Zo maar eens douchen en een visje eten heb ik zin in