Vrouwen van ' defensie mannen'

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Sallie, 8 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Hoi meiden
    Weet dat er al een soortgelijk topic is, maar die bestaat al heel lang en vind het leuk nieuw te starten.

Mijn vriend zit al jaren bij defensie, maar ervaar het toch anders nu zoontje er is. Lijkt me leuk om gezellig te kletsen over vanalles erover. Natuurlijk ook andere meiden die vaak alleen zijn door werk van vriend of man!

2. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Er zijn toch vast meer meiden hier!

3. SDonya

SDonya Niet meer actief

Nee hier 'helaas' niet.. Vind mannen in pak zo leuk..:D:D

4. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Haha minaa, het staat inderdaad wel leuk! Helaas is het hier bij thuiskomst dat pak uot, en ' lekker mijn eigen kleren aan'. Dus ik maak er weinig van mee. Misschien gaan we nog een x trouwen, dan kan ik de hele dag met mijn man in pak pronken :p.

5. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Of ze weten dat ik dit topic heb geopend ;). Hij was net thuis om half 6, werd hij gebeld dat hij meteen wegmoest weer grrr. Dat gebeurt noiit, en net nu moet hij komende maandag voor lange tijd weg....

6. SDonya

SDonya Niet meer actief

Haha ik had het voornamelijk over die uniformen die ze dan dragen:p

7. SDonya

SDonya Niet meer actief

Pff dat is niet zo leuk:( Dat lijkt me dan weer het zwaarste van zo'n relatie.. Dat je ze af en toe zo lang moet missen..

8. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Snapte ik hoor hihi! Alleen bedoel dat ik weinig van dat uniform meekrijg ;).

En dat langere tijdmissen is idd niet leuk. Ik ging in die periodes altijd echt mijn eigen ding doen, maar met kleime erbij zal het nu vast anders zijn.... We gaan het zien! Soet jouw man/vriend 'normaal' werk?

9. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ja dat zal het zeker, de tijd dat je man dan weg is zal ook sneller voorbij zijn denk ik... Je bent toch constant bezig met je zoontje... Ja mijn man doet 'normaal' werk, geen pak of uniform maar gewoon zijn t-shirt/overhemd en spijkerbroek :p

10. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Upp ;)

11. mutsie79

mutsie79 Fanatiek lid

6 sep 2007
    2.567
    221
    63
    Ja, hier een vrouw van een ''man in pak'';).
    Zelf ook bij defensie gezeten en elkaar daar leren kennen. Het is wel makkelijk, want we hebben vaak aan een half woord genoeg als het om zijn werk gaat en hij hoeft me niet vanalles uit te leggen:).
    Hij geeft nu les, dus is hij voorlopig thuis.
    En bij jou?

Deel Deze Pagina