dat is precies de reden dat ik toentertijd ook ben begonnen hier. Het is ook heel lastig de eerste en vooral als niemand van je vrienden ook (net) kinderen heeft. Als je oudere mensen (ouders bv) vraagt krijg je toch altijd weer andere antwoorden dan hier haha. ik ben blij om te horen dat je iets aan ons gehad hebt! leuk!
Ik heb niet alles gelezen (eigen baby werkt niet mee, haha) maar ik denk dat je vrouw heel moe is (misschien niet eens lichamelijk maar dan wel van alle indrukken van de afgelopen 1,5 jaar) en bang is om terug te vallen naar die moeilijke huilweken en gebroken nachten. Als ze zo'n topmoeder is als je schrijft, zeg ik: stuur haar lekker een middag en avond naar een spa en doe het op je eigen manier . Misschien ook nog een idee: als jij een weekje bij de baby slaapt en zij even apart in een andere kamer. Dat doen wij ook af en toe als ik even recht moet trekken. Mijn man is ook altijd pas veel later wakker als de kleine huilt, waardoor ik altijd maar half slaap en met één oor lig te luisteren. Soms gaat hij bij de baby op de kamer liggen (die slaapt op zolder) en doe ik beneden heerlijk de deur dicht en evt oordoppen in. Dan slaap ik opeens héél diep. Misschien kunnen jullie proberen om die pap weg te laten/te vervangen voor melk als jij dan bij de baby gaat liggen en je vrouw zeker weet dat jij de baby hoort en dat zij kan blijven liggen? Succes samen!
Top vader!!! Mogen meerdere vaders een voorbeeld aan je nemen!! Gewoon dat je de informatie opzoekt en met oplossingen komt en je bezig houdt met de opvoeding van je kind!!
Even off topic. Dan ben je zeker een hands-on vader! Ik denk en weet eigenlijk wel zeker dat hier veel vrouwen jaloers op zijn hoor! Dus laat je daar alsjeblieft niet onzeker over zijn! Ik houd heel van mijn man en hij van mij maar ik heb toch wel zeker heul heul heul veul voedingen gedaan. Ik was degene die niet werkte en hij moest vanaf dag 2 alweer aan de bak dus ik vond het niet meer dan normaal en ook niet zwaar. Kijk wij hadden en hebben een makkelijke baby qua eten en slapen dus misschien dat ik niet echt een mening mag vormen maar je moet echt niet denken dat je te weinig doet hoor