Heeej meiden, Eindelijk even tijd om iets te posten. Ik zal me eerste even voorstellen Mijn naam is Desiree, ik woon in Lelystad. Woon een jaar samen met mijn vriend en we hebben in Januari een huis gekocht. 16 April was mijn laatste eerste menstruatiedag, sinds dat ik gestopt ben heb ik twee weken lang buikpijn gehad. en 1,5 week last van mijn borsten gehad. Nu heb ik een nieuwe bh gekocht en gaat alles een stuk beter. Maar het ontpillen heb ik denk ik het ergste nu gehad... Nu hopen dat ik niet meer ongesteld wordt. en nu zeg ik HOI tegen iedereen
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Veel succes met zwanger worden, hopelijk is het snel raak. Liefs wolly
Dank jullie Ik heb wel zon cyclus banner onderin.. maar ik weet mijn cyclus eigenlijk niet aangezien ik al vanaf mijn vijftiende aan de pil ben.
Nou ik heb em aan kunnen passen weet nu hoeveel dagen me cyclus is aangezien ik vandaag ongi ben maar jah eerste maand gestopt nog maar..
Hi N Welkom in de IK WIL T WERELD ik wil t ook zo graaaaaag.... TIPie ik zelf nu ook maar aan neem: do not focus, live life to the max....when you think to much it does not happen! Groetjes je collega M