hier op het forum een speciaal gedeelte voor de mannen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Angel Eyes, 8 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

Hoi,

Misschien is het er al, maar heb ik het nog niet gevonden.
    Ik ben op het idee gekomen door een vader die hier vandaag geregistreerd is.

Ik vroeg net aan mijn vriend of hij het wat zou vinden om een topic te hebben waar (aankomende) vaders met elkaar kunnen kletsen. Hij gaf aan dat wel te doen als er zon onderdeel zou zijn.

Zouden jullie mannen dat willen?

2. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Nee die van mij niet... Dat weet ik zeker.
    Maar het lijkt me geen slecht idee!

3. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    Mijn mannetje vind t ook niets :)
    Maar wel een top idee voor de wel willende mannen hihi :D

4. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    ik enk de mijne ook niet.. maae ik denk dat er wel genoeg mannen zijn die daar wel behoefte aan hebben...

5. Realtjuh

Realtjuh Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.181
    0
    0
    Tilburg
    Ik weet niet zeker of mijn vriend daar gebruik van zou gaan maken, maar het lijk tme wel een leuk idee!

Ik had de papa in questie ook voorbij zien komen en zag dat hij lid is op www.ikvader.nl . Ik heb dit aan mijn vriend laten zien, maar kreeg nog niet echt een enthousiaste reactie. Hoewel hij wel erg begaan is met mij en mijn cyclus enzooooo....

Maar als er een forumpje komt zoals "De mama's" (maar dan "De (aanstaande) papa's"), zullen er denk ik wel wat meer heren hier komen om informatie te zoeken en eventueel ervaringen uit te wisselen en lekker te laten klagen over ons.
    (maar dat klagen is misschien wel weer een nadeel als het op dit forum gebeurt... krijgen we allemaal weer ruzie enzo, want dat lezen we allemaal van elkaar natuurlijk :rolleyes: :) )

6. mijnimeel

mijnimeel Fanatiek lid

10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    De mijne ook niet, ik heb het net gevraagd aan hem!

7. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Leuk dat het idee ge-opperd word maar...

het is niet toegestaan om meerdere gebruikers per ip-adres te hebben.

Dus als "mama" al geregistreerd is, dan zal "papa" alleen als "mama" mee kunnen kletsen.

Groet van Kiki

8. Realtjuh

Realtjuh Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.181
    0
    0
    Tilburg
    Oh, das wel weer zo ja... op zich wel jammer.

Maar als dus mijn zus zich al geregistreerd heeft bij haar thuis en ze is een dagje hier, kan ze ook niet onder haar eigen nick inloggen? Dat vind ik wel stom eigenlijk.
    (niet dat mijn zus hier lid is hoor, is maar een voorbeeld)

9. Chanel

Chanel Bekend lid

19 mrt 2006
    761
    0
    0
    Amsterdam
    Mijn vriend zou er geen gebruik van maken. Maar het is wel een leuk idee voor andere mannen :D

10. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Gelukkig vind mijn man deze site helemaal niks, want het is mijn ding!
    En voor mannen die wel graag met andere (aankomende) vaders willen forummen is er al wel het een en ander op internet te vinden toch?

Groetjes, Anakin.

11. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    En dat kan dan weer wel!
    Gebruikers worden aan een vast ip-adres gekoppeld, maar vervolgens kunnen ze wel overal inloggen met hun eigen nickname (en nu de dames die op hun werk ook forummen even de hand op steken ;) ), het is alleen niet toegestaan om meerdere users te maken op 1 ip.

Groet van Kiki

12. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

http://www.zwangerschapspagina.nl/forum-64.html is speciaal voor opa's, oma's en pappa's ;)

overigens is mijn vriend hier ook gewoon ingeschreven... zonder problemen so far
    nou post hij ook bijna nooit... maar toch

Denk dat ze er pas problemen over maken als iemand het echt te bont maakt.
    Dan hebben ze een regel waarmee ze kunnen zeggen: "ja maar... dat mag niet!"
    Op zich wel logisch zegmaar :)

13. Ajaxix

Ajaxix Lid

8 okt 2006
    17
    0
    0
    Leeuwarden
    Ik zou zo'n forum wel op prijsstellen.
    En ik denk de meeste mannen wel, al geven de meeste dat natuurlijk niet toe. ;)

14. Assepoester

Assepoester Bekend lid

24 jul 2006
    927
    0
    16
    Leeuwarden
    Ik denk dat als het eenmaal wat begint te lopen, er wel een aantal pappa's zouden zijn die het dan wel gaan doen. Wij vrouwen kunnen elk gevoel, elke angst en wat niet meer met elkaar delen, maar voor pappa's is dit ook een enge periode. Ik denk dat als de pappa's van elkaar kunnen zien dat ze dezelfde angsten hebben, ze elkaar moed kunnen toespreken, precies zoals wij dat doen.

15. Realtjuh

Realtjuh Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.181
    0
    0
    Tilburg
    Ach soooo! Ok! :D
    (Laat ik mijn vriend een account aanmaken bij mijn ouders... alsie iig wil... :D)

16. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Mijn vriend zou er zeker geen gebruik van maken.

17. Niet meer actief

Mijn vriend ook niet, hij heeft door zijn dyslexie een hekel gekregen aan lezen en schrijven, helaas.

18. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    we hebben al eens een mannen hoekje gehad, maar dat bleek niet gebruikt te worden :)

vandaar dat hij weer opgeheven is

meerder mannen zeggen wel ja hoor maar als het puntje bij paaltje komt dan zie je ze niet meer terug :(

maar wie weet zijn er nu wel heren die onder elkaar willen babbelen

tijd zal het leren. :) dus mannen doe jullie best hihihi

19. sappie

sappie Fanatiek lid

Die van mij gaat dat echt niet doen. Hij vindt het leuk voor mij, maar dan houd het ook op.

20. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    @sappie; de mijne net zo hoor. Hij vindt het leuk dat ik hier met (bijna) al mn vragen terecht kan, maar zelf zou hij dit nooit doen...

Deel Deze Pagina