Planner

Discussie in 'De lounge' gestart door esklessebes, 5 nov 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. esklessebes

esklessebes VIP lid

23 mrt 2014
    7.004
    3.665
    113
    Zijn er hier planners op het forum?

In welke setting.
    Wat zijn je werkzaamheden.
    Wat verdien je bij hoeveel uur ongeveer.
    Zijn er doorgroeimogelijkheden?
    Wat vind je er leuk aan, wat minder?
    Met welke arbeidsvoorwaarden?

En ga zo maar door.

2. cw26

cw26 Fanatiek lid

6 mrt 2015
    1.082
    310
    83
    #2 cw26, 5 nov 2021
    Laatst bewerkt: 5 nov 2021
    Ja ik..
    In de zorg , ik zet roosters klaar voor artsen en verpleegkundigen. Zodat de patiënten gepland kunnen worden.
    Ik ben aan het verder kijken vanwege de hoge werkdruk maar kom er achter dat ik het heel goed voor elkaar heb nu. Verdien best aardig , mag en kan thuiswerken maar mag ook naar kantoor. Flexibel dus.
    Kan met mijn collega ook werkdagen ruilen als 1 van ons er maar is. En we hebben beide 4 wkn vrij in de zomer. We maken vaak overuren wat we in de zomer opnemen. De 1 de week voor start zomer, de ander de week als ze weer naar school gaan. Beide hebben we jonge kinderen, en stemmen we het met elkaar af, wat erg goed gaat.
    Ik verdien rond de 18.30 per uur.
    En ja er zijn bij ons doorgroei mogelijkheden, senior, team manager genoeg..

esklessebes vindt dit leuk.
  3. LesGra

LesGra Bekend lid

2 jun 2017
    529
    350
    63
    Vrouw
    Ik niet zelf, maar mijn partner is planner bij een grote speler voor verzorgingstehuizen. Hij plant het personeel en uitzendkrachten. Doet heel veel adhoc. Vorig jaar begonnen en groeit binnenkort door naar capaciteitsplanner.
    Je moet er tegen kunnen, heel veel van zijn collega's zijn uitgevallen. Dus extra werk en locaties. Maar hij vindt het leuk.
    Zijn arbeidswaarden zijn erg goed, net als zijn salaris.

Hij wordt via Indeed vaak benaderd, maar echt voor een schrijntje van wat hij nu verdient. Dat is echt bizar, ook hoeveel verschil er zit qua salarissen..

4. Banana

Banana Fanatiek lid

29 jun 2014
    2.045
    621
    113
    Ik ben een planner geweest! Vanwege herkenbaarheid wil ik er niet in detail over treden, maar mocht je willen, kan je mij een pb doen.

5. Leolove

Leolove Fanatiek lid

16 apr 2016
    4.143
    1.682
    113
    Ik.
    Ik heb eerst in de logistiek de planning gedaan, vaste krachten en uitzend. Ik vond het grote verloop daar een enorm nadeel, ik had iedere dag het idee opnieuw te kunnen beginnen om dat mensen niet op kwamen dagen enzo.
    Nu zit ik bij een bedrijf dat engineers inzet op storingsdienst. Alleen maar vaste krachten. Nadeel, planning veranderd dagelijks doordat we heel adhoc werkzaamheden hebben bij klanten,daar moet je echt wel tegen kunnen. Voordeel als je het wel leuk vind is dat er veel variatie inzit, en je altijd aan het schakelen blijft als spin in het web.
    Doorgroeien kan richting service manager.
    Ik werk nu 24u. Verdien rond de 18,50 per uur. Veel banen als planner zijn voor meer uur en minder verdienste, dus voorlopig zit ik hier prima ;)

6. Lammetje91

Lammetje91 Bekend lid

12 dec 2016
    937
    577
    93
    Ik ben planner van patienten voor de ok in een kleiner ziekenhuis. Functieschaal 35. Ik weet dat ik in vergelijking en naar mijn capaciteiten (ik was office manager) weinig verdien. Maar ik heb het leuk met mijn collega’s en het is flexibel werk.

7. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.507
    13.797
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Ik niet. Partner wel.
    In de logistiek. Heeft o.a. op het hoofdkantoor van een grote winkelketen gewerkt, maar het grootse gedeelte van z'n loopbaan in grondstoffen.
    Vraag me niet wat ie per uur verdient, maar het is een behoorlijk riant salaris als je het mij vraagt.
    Arbeidsvoorwaarden wisselt per bedrijf en ik vermoed ook wel per tak.
    Extra's die hier de revue zijn gepasseerd: auto van de zaak, telefoon van de zaak, eindjaarsbonus, extra bonus.
    In hoe dat zit met pensioen en andere voorwaarden ben ik niet zo van op de hoogte.
    Doorgroeimogelijkheden: teamleider planning. Maar als je bij een klein bedrijf werkt en je gaat even niet zo lekker op je huidige werkplek is er vaak ook ruimte om, al dan niet tijdelijk, iets anders te doen zoals bijvoorbeeld sales.
    Wat fijn is aan dit werk:
    - vaak bij de kleinere bedrijven: flexibel werken, niet alleen qua locatie thuis of op het werk, maar ook veel makkelijker met tandartsafspraken maken of als je eens weg wilt om je kinderen uit school te halen bijvoorbeeld.
    - riant salaris, secundaire arbeidsvoorwaarden én extra's.
    - steady beroep: het zal altijd nodig zijn.
    Minder leuk:
    - je loopt altijd achter de feiten aan (omdat je afhankelijk bent van de levering van anderen), daarom een hoge werkdruk en grotere kans op een burn-out.

Wat voor planwerkzaamheden zoek je precies?
    Rooster-/personeels-/goederenplanner...?

8. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Hier coördinator planning.
    In de zorg. Ouderenzorg.
    Schaal 45 cao VVT.
    Heb doorgroeimogelijkheden.
    Hoge werkdruk.
    Heel veel ad hoc werkzaamheden.
    Door de Corona en het grote personeelstekort is het op dit moment een baan die veel stress oplevert.

9. esklessebes

esklessebes VIP lid

23 mrt 2014
    7.004
    3.665
    113
    Thnxx allemaal voor jullie info.

Kan niet teveel in detail treden maar ik heb sinds kort een gecombineerde functie, waaronder plannen. Deels geboren uit noodzaak omdat m'n normale werk op dit moment te zwaar is om volledig te doen.,(in een ander topic heb ik eens neergezet wat er aan de hand is).
    Van de week een soort van evaluatie gehad en wat ik niet zag aankomen mij werd na mijn verhaal en eind van het gesprek gevraagd wat ik nodig zou hebben om helemaal als planner te gaan werken.
    En ik weet het echt niet:confused:
    M'n eigen leidinggevende zat erbij en die wist nog niet van dat voorstel. Dus denk dat degene die erover gaat wel echt tevreden is en kansen ziet.
    Maar kan ik m'n normale werk loslaten en wat heb ik nodig, heb wel wat dingen aangegeven wat ik privé wil behouden in mijn gezin.

Ander punt stel ik doe het en ik ben een bescheiden mens maar als dan zou ik misschien ook kunnen voorstellen om te willen groeien in salaris want dat staat al wel jaren stil.

Echt dilemma's kortom heb 14 dagen de tijd om erover na te denken en een besluit te nemen.

Deel Deze Pagina