plopsa indoor

Discussie in 'De lounge' gestart door linnepinneke, 3 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Eind januari gaan wij een midweekje naar cp de huttenheugte. Daar zit plopsa indoor ook maar is dat leuk om te doen met 2 kleine mannetjes van dan 16 maanden want vind de entree best pittig voor een volwassenen...

2. Mama322

Mama322 Actief lid

29 aug 2011
    384
    0
    0
    persoonlijk zeg ik dan nee. Wij zijn er geweest toen onze dochter 2 was en toen mocht/kon/durfde ze eigenlijk bijna nergens in.

Wat leuk is voor hun is de show, bumba speeltuin en draaimolen. Meer eigenlijk niet.

3. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Dat vind ik hele nuttige info! Zeker omdat opa en oma dan ook mee zouden gaan. Dan kan ik die 72 euro beter aan iets anders besteden ;) THNX!

4. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Wij gaan donderdag een dagje naar plopsaland. Onze zoon is 2 jaar en 2 maand. Ben benieuwd.

5. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.655
    1.414
    113
    om heel eerlijk te zijn was het mij sws het geld niet waard, vond het erg klein en Quinten durft ook inderdaad niet in draaimolens dus dan vallen alle 6 attracties af :D. De bumbashow en meet en greet vond hij dan weer helemaal geweldg was niet weg te slaan bij Bumba, maar blijf er bij het was dat we flinkkorting hadden want anders had ik gebaaldvan zoveel geld voro zoiets kleins :)

6. zeeuwtje

zeeuwtje Lid

31 mei 2011
    41
    0
    0
    Ik zou het persoonlijk ook niet doen. Ben het met vorige reacties eens dat ik het niet echt zijn geld waard vindt voor datgene wat ze aanbieden. Voor een kind van 16 mnd is het erg kleinschalig...als ze wat ouder zijn zou ik zeggen ja. Bumba show is leuk, al had onze jongste alles bij elkaar gekrijst omdat bumba ineens zo groot was :$

7. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    De jongens kijken niet eens om naar bumba hahaha dus we gaan het maar eens niet doen...

8. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Nee..denk dat de kindjes dan nog te jong zijn. Zou idd dan het geld ergens anders aan besteden...dierentuin Emmen bijvoorbeeld?

9. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Die is dan dicht *snik snik*

10. dagdroom

dagdroom Bekend lid

30 jul 2009
    598
    0
    0
    Wij zijn toevallig vorige maand geweest en ons meisje was toen 17 maanden. Ze vond het helemaal geweldig en hier was het ook een groot succes. Voor een dagje zou ik het ook niet doen, ze kunnen inderdaad maar in een aantal attracties en dan is het best prijzig. Maar als je bij CP verblijft kun je voor 1 kaartje p.p. je gehele verblijf naar het park. Wij zijn elke dag 2 uurtjes geweest en ze heeft de tijd van haar leven gehad daar. Ze is dan ook wel een grote bumba fan!
    Jammer dat de dierentuin gesloten is, die was ook erg leuk, maar ook weer erg prijzig.
    In ieder geval veel plezier. wij vonden het een leuk park, zwembad is ook heel leuk voor kleintjes.

11. Athalia

Athalia Actief lid

15 nov 2007
    489
    0
    0
    Is dat Plopsa indoor Coevorden? Op vakantieveilingen gaan er al de hele dag kaartjes voor heel erg weinig weg. Dus mocht je het toch willen proberen kun je voor minder geld.

12. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ik ben dus expres niet gegaan omdat ik hoorde dat er niet veel te doen is voor kinderen onder de 95 a 96 cm ze krijgen een stempel en als je een stempel heb voor kids boven de 95 cm dan mogen ze in veel dingen en daaronder niet

13. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    als je bij de huttenheugte zit kan je met korting kaarten kopen. Als je daar bent is het wel leuk. Maar als je er speciaal voor moet rijden vind ik het niks.

Deel Deze Pagina