TS heel erg veel sterkte Ook heel veel sterkte voor de meiden die hetzelfde meemaken. Lees verdrietige verhalen
heel veel sterkte in deze tijd. wij zitten in dezelfde situatie nu met mijn schoonmoeder. die heeft 14 jaar terug ook al eens slokdarmkanker gehad en daar heeft haar lichaam ook al behoorlijk onder te lijden gehad. zij is nu aan de chemo en krijgt daarna meteen bestraling. ik hoop dat er bij je moeder uitkomt dat er geen uitzaaiingen zijn en dat ze goed kan worden behandeld. nogmaals veel sterkte
Toen Fay werd geboren is ze ivm met een bacterie met spoed opgenomen op de NICU. Hier heeft ze toen een maand gelegen. Mijn moeder lag toen ook 2 wkn in het ziekenhuis en ze heeft Fay toen nog heel bewust mee mogen maken ,maar helaas op de nicu niet mogen vasthouden. Toen mijn moeder weer thuis was heeft ze Fay een paar bewust meegemaakt ,maar dat ging erg snel achteruit. Wat jij vertelt over je moeder is zo herkenbaar hier deden we dat ook altijd even. Ik hoop echt dat het helemaal goed komt!!
Heel veel sterkte, hier helaas geen positieve ervaring. Toen het bij mijn schoonmoeder gevonden was was het al te laat want ze had overal uitzaaiingen in het lichaam. Binnen 3 maanden is ze overleden, gelukkig wist ze dat ze oma werd wat haar die maand nog vreugde bracht alleen eerste echo had ze helaas niet meegemaakt wat ze heel graag wou. wat is het ook een rot ziekte!!
He bah! Heel veel sterkte ts! Hier helaas ook geen goede ervaring. Bij mijn moeder kwamen ze er ook achter toen het al helemaal uitgezaaid was. Ze heeft na de ontdekking nog 14 maanden geleefd en gelukkig hbben we als gezin nog wel wat leuke dingen kunnen doen waaronder een mooie vakantie.
vio, wat ontzettend erg om dit te lezen, ik wil je heel veel sterkte wensen ook nog met je zwnagerschap! ik denk aan je meid..dikke knuffel!
Bedankt allemaal weer. En dikke knuffels voor de meiden die er helaas ervaring mee hebben! Miis ja het mag niet meezitten he deze zwangerschap Straks heeft ze de borstfoto's, laatste dag van 4 dagen ziekenhuis en 4 dagen onderzoeken..daarna komt ze gelukkig hier heen want ik heb haar al vanaf dinsdag niet gezien. GIster klonk ze heel erg moe en op..ik hoop dat het vandaag beter gaat.
Jeetje, wat verschrikkelijk Hoop zo voor jullie dat het een ontsteking blijkt te zijn ipv kanker. Heb echt met jullie te doen. Heel veel sterkte en kracht toegewenst om deze slopende dagen door te komen.
Even lezen hoe het er nu voorstaat. Pfff...nog wel even op de uitslagen wachten, dat zal zwaar zijn! Sterkte!
Wat vreselijk ts. ik duim voor je dat het goed komt. en dat ze niet bellen over dat weefsel kan ook betekenen dan het voldoende weefsel is om te onderzoeken. dat hoeft niet persee direct foute boel te zijn. al kan ik me heel goed voorstellen dat je zo denkt. zou ik ook hebben. sterkte met wachten. Voor de andere meiden ook sterkte
Morgen om 14.20 de uitslag. Ik ben op van de zenuwen, slaap slecht en ben dood moe. Een vriendin van mijn moeder gaat mee, die ken ik ook goed dus dat is wel fijn. Als iedereen even aan ons denkt morgen of kaarsjes brandt, wie weet helpt het..