hallo dames! is er iemand die een huis-tuin-keuken middeltje heeft tegen meeeeters? en vooral voor die hele kleintjes? ik heb er veel op mijn neus en heb alles al geprobeerd en ze blijven maar zitten! help!
Ik dacht dat je een meeting wou organiseren Maar om terug te komen op je probleem; Ik heb ook geen tips, ik knijp ze altijd uit
tandpasta? gewoon er op smeren en dan hoelang laten zitten? hmm valt te proberen... uitknijpen is ook zon gedoe
Ik heb ze ook, heel klein, maar echt enorm veel op mn kin en neus. Dat uitknijpen vind ik ook niets, maar heb nog niets beters gevonden
Als je er tandpasta op smeert moet je wel ff in de gaten houden dat je het niet te dicht bij je ogen smeert.. Kan namelijk heel erg prikken ! Maar het werkt wel Liefs kiss
Ik kocht altijd van die plakkers bij de drogist... die plak je op je neus... laat je een paar minuutjes zitten en dan trek je m eraf. Dan zitten al je meeëters op het plakkertje... Getver wat een onsmakelijk verhaal, maar het werkt wel!
heb wek een onsmakelijk topic gestart sorry dames! zit dus nix anders op dan tandpasta te smeren maakt het nog uit welke?hihih