wie herkent dit?

Discussion in 'Zwanger worden' started by lisje18, Mar 26, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lisje18

lisje18 Actief lid

Jan 8, 2009
    424
    0
    0
    hallo dames

vanaf dat ik me eisprong heb gehad voel ik mij niet zo lekker heb o.a last van:

buikpijn nu al 3 dagen
    niet echt misselijk maar weeig raar gevoel in maag
    af en toe soort rare prikkels in me tepels of steken in me borsten
    broek zit niet lekker vooral s'avonds te strak
    ene moment bloed heet ook hoofd voelt heet aan paar uur later ineens koud en moet de kachel aan maar al snel weer heet
    een soort rare steken net onder mijn borsten en een soort benauwd gevoel
    veel dagen dat ik nergens zin in heb en pas s'middags me ga aankleden

ik ben nu ondertussen al 20/21 maanden van de pil af en heb redelijke regelmatige cyclus van 28 dagen 1 keer uitschieter van 32 en afgelopen keer 29 ook krijg ik rond me nod meer klachten met de maand maar vind het nu wel erg vroeg vanaf eisprong

iemand met ongeveer hetzelfde?

liefs lisje

2. lisje18

lisje18 Actief lid

Jan 8, 2009
    424
    0
    0
    helemaal niemand?

3. judith1977

Jan 31, 2009
    16
    0
    0
    Ik heb ook al een paar maanden een dag of 3 na mijn ei buikpijn. Ben bij gyn geweest maar ze kunnen niets vinden. Ik denk dan altijd at mijn ongi er aan komt. Heb er nu ook weer last van. We zitten in hetzelfde schuitje. Jou andere symtonen heb ik niet. Dus daar kan ik je niet mee helpen.

Succes

4. jvdm1986

jvdm1986 Lid

Mar 24, 2009
    24
    1
    0
    Goedemiddag!

Op die steken in de borsten/tepels na voel ik mij precies hetzelfde! Sinds vandaag ook steken in m'n lies en lagerugpijn en lage buikpijn allemaal aan de linkerkant, en af en toe een gigantisch rood hoofd, veel last van " lucht" etc... maar goed, moeten nog ff afwachten voor we een test kunnen doen!

5. lisje18

lisje18 Actief lid

Jan 8, 2009
    424
    0
    0
    hoi judith

oke ja vervelend he die buikpijn maar mijn buikpijn is nu een beetje aan het veranderen voelt nu niet meer zo als ongibuikpijn heb nu ook steeds last van hoofdpijn bij mij ogen pfff hoe langer ik gestopt ben met de pil hoe gekker me lichaam wordt als ik ongi moet worden hahahah ja of niet deze maand dat hoop ik zo maar ja zal wel gewoon ongi worden

liefs lisje

6. lisje18

lisje18 Actief lid

Jan 8, 2009
    424
    0
    0
    hoi jvdm

ja mijn buikpijn is al wat minder en voelt nu ook anders dan ongibuikpijn ging gister naar bed en lag alleen maar te puffen zo heet had ik het en voelde ook heet aan temp was gewoon 36.4 dus geen verhoging enz en normaal heb ik het altijd superkoud en dan moet me vriend me warmhouden dus wel vreemd allemaal maar ja idd nog ff wachten zit niks anders op

liefs lisje

7. faye24

faye24 Bekend lid

Jan 5, 2009
    781
    0
    0
    Ik heb deze klachten ook wel voor mijn ongie.Nu ik zwanger ben,had ik in de week voor ongie helemaal geen klachten.Ja ik straalde.Succes hoop het voor je..

8. anna123

anna123 Fanatiek lid

Feb 12, 2009
    2,021
    0
    0
    Ik heb ook zere borsten maar dan alleen als ik zachtjes op druk.. en dan links erger als rechts.. Heb vandaag een beetje zeurderige hoofdpijn en al een dag of 4 continue een raar gevoel in mn buik. Soort steekjes en krampjes, voelt net even anders aan als ongi buikpijn.. Heb ook een paar keer gehad dat als ik me uitrek aan de rechterzijkant iets strak aanvoelt, alsof het elastiekje niet verder rekt ofzo..heel vreemd.. helaas moet ik nog 6 dagen wachten met testen..ben benieuwd of ik dat vol ga houden!

x

9. lisje18

lisje18 Actief lid

Jan 8, 2009
    424
    0
    0
    ja aan de ene kant denk ik ongi andere kant voelt het toch wel andersss pffff heb nu veel minder buikpijn maar wel veel hoofdpijn vooral rond mijn ogen mijn buik is best opgezet heb van mezelf al een buikje maar kan nu niet eens me buikje omhoog doen dus ja raar oja en temp is volgend mij ook gestegen zal ff kijken hoeveel eht morgenochtend is

liefs lisje

10. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Maar ik heb al 2 dagen last van zere (.)(.) en af en toe steken bij mijn borstbeen en dat trekt dan helemaal door
    Echt zwaar irri...maar ja
    Ik heb namelijk normaal pas aan het einde van mijn cyclus zere (.)(.) :rolleyes:

Dus ik herken die klachten ook...al heb ik nog niet of net wel mijn eisprong gehad (al denk ik zelf wel door mijn temp)
    Maar het kan immers bij mij nog niet eens ingenestelt zijn...dus daarom vind ik het zo vaag
    Heb nou ook krampen en steken in mijn liezen

11. lisje18

lisje18 Actief lid

Jan 8, 2009
    424
    0
    0
    hoi dames

nou temp was vanmorgen 36.5 ik had gisteren toch maar 1 asprine ingenomen voor de hoofd/oogpijn en had nergens last meer van maar ja ik wordt wakker en asprine is uitgewerkt dus gelijk weer soort buikpijn en ik moet nog 5 dagen wachten pfff duurt zo lang

liefs lisje

12. mendie

mendie Fanatiek lid

Jan 14, 2009
    1,645
    0
    0
    den haag
    ik heb altijd na mijn ei tot aan mijn ongi buikpijn, rugpijn, hoofdpijn, zere tepels, stemmingswisselingen, vaker plassen, slechter slapen...allemaal ook tekenen dus van een zwangerschap, maar helaas is t bij mij een gezellige vorm van pms..
    wil ik niet zeggen dat het bij iedereen het geval is, want iedereen is anders natuurlijk..
    ik hoop voor iedereen hier dat t allemaal goede dingen gaat betekenen, maar als ik t dus heb weet ik dat mijn ongi er echt aan zit te komen..
    ben jaren geleden zwanger geweest wat helaas niet goed is gegaan, maar ik wist dat ik zwanger was, omdat ik die keer juist NIET die klachten had

13. lisje18

lisje18 Actief lid

Jan 8, 2009
    424
    0
    0
    ja vervelend he die klachten ik ben nu ongeveer 22 maanden gestopt met de pil en heb tot 19 maanden nergens last van gehad het begon met overtijd terwijl ik altijd cyclus heb van 28 en sindsdien steeds meer klachten voor de ongi dus ja ik weet nu idd ook niet of ik nou gewoon ongi ga worden of dat ik toch zwanger ben omdat ik vorige maand weer niet zulke klachten had alleen vreselijke ongibuikpijn dus ja het is nog even afwachten

liefs lisje

Share This Page