Man veroordeeld voor doden eigen baby

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door SushiLover123, 7 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Vaak lees je hier de meest verschrikkelijke dingen uit het nieuws. Maar dan nu hier eindelijk goed nieuws: Een 37-jarige man uit Oss is veroordeeld tot acht jaar de cel voor doodslag op zijn negen weken oude baby.

Ossenaar acht jaar de cel in voor doden baby | nu.nl/binnenland | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl

Nu geen discussie over of de acht jaar te veel of te weinig is, maar laten we blij zijn dat de dader eindelijk eens een keer de straf ervoor krijgt die geëist is. Dus geen 'verzachtende omstandigheden' of wat voor onzin.

2. BabygirlM

BabygirlM Bekend lid

18 sep 2011
    781
    0
    0
    Op dit moment geen werk, dus ik geniet nog lekker
    Bah, ik kan zo'n artikel al niet eens meer helemaal lezen. Vreselijk is het dat er zulke psychopaten *mensen kan ik ze niet eens noemen, want ze zijn verre van menselijk* rondlopen die zo'n klein, hulpeloos wondertje zoiets vreselijks aan kunnen doen:(
    Maar inderdaad wel fijn om te horen dat er EINDELIJK iemand is veroordeelt tot de geëiste straf, zonder dat er wordt gezegd dat de persoon in kwestie zo heeft gehandeld i.v.m. wat voor een omstandigheden dan ook!! *oftewel, 'onzin'!*

3. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Net goed, van mij mogen ze de sleutel kwijtraken!

4. mamavan2

mamavan2 Actief lid

29 jan 2011
    315
    0
    0
    Op zich wel goed nieuws, maar als je bedenkt dat er in dit slappe land al 1/3e van de straf afgaat, is dit natuurlijk amper gerechtigheid..geen straf is hoog genoeg voor dit soort "mensen". Ik was altijd tegen de doodstraf, maar als ik dit zo lees sinds ik zelf moeder ben....afschuwelijk!!!!!!!!!! Zo'n onschuldig, klein wezentje, hoe kún je als grote vent zijnde. Deze "vent" zal het nog wel lastig gaan krijgen in de gevangenis want daar zijn de mede-gevangenen niet zo mals als het om een kindermisdrijf gaat.

5. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

+1

Doodstraf daar ben ik niet echt voor wel in uitzonderlijke gevallen en dit is er zo een.

Principieel ben ik verder tegen de doodstraf. Niemand heeft het recht om het leven van een ander te nemen en ook al is die geen zelf in de fout gegaan wraak bereik je niet met wraak. En lokt nog meer wraak gevoelens uit. ( dit is verstandelijk mijn mening)

Gevoelsmatig ligt dat natuurlijk wel even anders. :(

Deel Deze Pagina