Ik moet nodig nieuwe kleding kopen, maar draag eigenlijk altijd een broek. Die gaan altijd kapot aan de binnenkant van mijn benen en kan ze daardoor dus na een paar maanden weggooien Dus heb besloten om dan maar jurken te halen Voornemen van dit jaar, meer aan mezelf uitgeven Maar, draag dat normaal alleen in de zomer met sandalen/slippers/ballerina. En haat echt winkelen voor mezelf Heeft iemand tips qua winkels ? En ook voor schoenen?
Wat is je smaak? Qua schoenen vind ik laarzen altijd leuk onder een rok of jurk. Je bent er trouwens nog net op tijd bij voor nieuwe kleding qua opruiming. Nu hangt er nog enigzins iets in de winkels. Of je moet wachten tot de nieuwe collectie in de winkels hangt.
Van schoenen vind ik enkellaarsjes of pumps mooi onder een jurkje. Ik vind jurkjes van zusss leuk, bij steps hebben ze ook vaak leuke jurkjes.
Ik ben fan van kleurige jurkjes . En zalando haha! Anna Field, Smash, Desiqual, King Louie, en nog veel meer. Ik draag er sneakers onder, vanwege voetproblemen kan ik niet anders maar dat staat juistlekker vlot!
Ik vind de jurkjes van zusss heel erg leuk. Valt ook mooi. Shoeby heeft ook altijd erg leuke jurkjes.
Casual, niet te opvallend moet vooral comfortabel zijn met kids. Een jurk opzich is al uit mijn 'comfort zone' Jurkjes in een effen kleur vind ik wel leuk, maar vrij basic denk ik? Die van zusss zien er wel heel fijn uit!
Ik vind jurkjes van King Louie erg mooi en heel fijn zitten. Niet echt basic vaak en ook best aan de prijs, dus misschien niet helemaal wat je zoekt. Fijne basic jurkjes die goed betaalbaar zijn hebben ze ook bij de Hema. Ik heb pas deze grijze gekocht. https://www.hema.nl/winkel/dames/dameskleding/jurken-rokken/damesjurk-(36329201)?color=donkergrijs
Ook van Vero Moda etc. hebben ze vaak wel fijne basic jurkjes. Op www.bestseller.nl kun je kleding van Vero Moda, Only etc. kopen. Bijv.: https://shop.bestseller.com/nl/nl/bc/dames/party/jurken/lange-mouw-wikkel-jurk-17089832.html?cgid=bc-women-party-wear-dresses&dwvar_colorPattern=17089832_PonderosaPine https://shop.bestseller.com/nl/nl/bc/dames/kleding/jurken/korte-jurken/3-4-mouw-jurk-14046342.html?cgid=bc-women-clothes-dresses-short&dwvar_colorPattern=14046342_RenaissanceRose
Qua schoenen: bij jurkjes kan van alles vind ik. Ik ben niet zo van het hele nette, dus ik draag eigenlijk nooit pumps onder jurkjes. Wel enkellaarsjes, maar ook mijn stoere veterboots van Yellowcab.
Topvintage.nl ik ben er verslaafd aan! Zijn niet allemaal opzichtig, maar zijn er ook effen/ zakelijker.
ik draag graag een sweaterdress met maillot/legging eronder en sneakers. Zit comfortabel, is warm, loopt comfortabel en ziet er leuk uit. Ik koop vaak jurkjes via bonprix.
Topvintage is inderdaad leuk, maar veel jurken zijn wel aardig opvallend. Ze hebben ook wel effen jurken, maar niet echt casual. Ik koop daar overigens wel vaak bijv. riempjes voor bij jurken. Dat grijze jurkje van mijn link draag ik dan met een leuk riempje (nu boven mijn buik en anders in de taille). Heb je een casual jurkje makkelijk wat "spannender" gemaakt.
Toen ik nog zwaarder was gingen mijn broeken ook snel kapot tussen mijn benen. Maar als ik geen broek droeg (dus een jurk) gingen mijn benen kapot. Bedoel een beetje te zeggen dat je dan wel even goed moet letten op een stevige panty/legging .
Jurk met een print is opzich geen probleem hoor, maar ben alleen al snel bang dat het er gek uitziet of heel 'ouwelijk' maakt
Ik draag dus de Topvintage jurkjes mét print, ben 28 jaar en wordt met jurkjes juist jonger geschat.. hangt echt van het printje af!