niet lachen... ik heb een gekke vraag.. Stel... tegen de tijd datje borsten wat melk gaan verliezen en na de bevalling, mag je man dan aan je tepels zuigen? dat doet hij namelijk wel eens liefs
mn vriend zat laatst ook aan mn tepels. en opeens begint hij bah bah te roepen dus ik zeg wat is er. zegt hij krijg allemaal melk in mn mond. ik kwam niet meer bij van het lachen haha.
ooh ja dat doet ie van mij ook wel haha! maar die van mij lekken nog niet dus dat scheelt maar is heus niet erg hoor!
Ze zullen er nooit veel uit krijgen... baby's kunnen dat veel beter... tis in ieder geval lekkerder dan wat andere dingen die ik me kan bedenken )
haha moest wel lachen toen ik het las maar is denk ik niets ergs aan lijkt me. Heb hier op dit forum weleens gelezen dat iemand haar man het juist moest doen toen ze een kleine hadden om de ergste druk van haar borsten te halen omdat ze onwijs veel stuwing had Enne wie weet halen ze er nog hun vitamientjes uit ook
tsja vast wel heb ik ook maar gelezen hier, denk ook niet dat mijn mannetje dat zou doen maar ja wie weet hadden ze er ff geen ofzo
als je net bevallen bent en je borstvoeding wil niet op gang komen dan vragen ze wel is aan je of je partner er aan wil zuigen om het op gang te brengen... door dat je man er aan zuigt komen er hormonen vrij die dan meestal de bostvoeding wel op gang brengen..
haha! ja bij me vorige zwangerschap durfde mijn vriend ook niet meer toen er melk uit kwam wat een helden inderdaad die mannen hihi nu nog geen last van.. maar zal straks wel komen als ik wat verder ben
hoi hoi Ik kan me nog herrineren bij de eerste dat Angélo zooo nieuwsgierig was hoe dat nou proefte dat hij het zelf ook geproeft heeft was erg lachen haha maar hij zei het is harstikke zoet vind je het gek dat de kleine de hele dag borst wil groetjes nathalie
heb ik ook gedaan, ik had zo'n stuwing, heb ik mijn man gewoon laten zuigen eraan, wat een opluchting was dat. Hij vond het wel goor dus spuugde hij het uit in een handdoek.