zoveel plassen snachts

Discussion in 'Zwangerschap' started by Dani84, Oct 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hallo Dames

Moeten jullie ook zovaak eruit snachts?

Het is maar goed dat ik niet meer werk, want de laatste paar nachten is de rust toch ver te zoeken. na 8 uur drink ik hooguit 2 glazen drinken meer niet en toch moet ik er snachts zo`n 5 x of vaker uit! Word er niet goed van.

Herkent iemand dit? Hoort dit er gewoon bij? Ik moet overdag ook wel vaak, maar kon snachts met 2 x redden maar nu.. pff..
    (p.s. blaasontsteking is het niet al laten testen)

Groetjes Danielle

2. taliaa

taliaa VIP lid

Mar 2, 2007
    16,069
    2,204
    113
    Brabant
    yups ik heb het ook.. vnl begin van de nacht moet ik zo;n 5x, en dan kan ik ff tukken en dan rond een uur of 5 begint het weer.. Maja, meid, laatste loodjes he?:) maar wel ontzettend vervelend!

Liefss.Taliaa

3. dreames

dreames VIP lid

Dec 9, 2007
    7,817
    4,057
    113
    Het hoort erbij die laatste weken. Ik ging bijna elke nacht wel een keer of 4 / 5.

4. Foxter

Foxter Niet meer actief

Hoort erbij, ik moet ook zo vaak, en zeker nu ze is ingedaald :)

5. tascha

tascha Fanatiek lid

Apr 8, 2006
    4,180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Je kunt er helaas helemaal niks aan doen. Kindje drukt nu gewoon heel erg op je blaas, waardoor je sneller moet plassen ongeacht wat je drinkt. Heel vervelend, maar hoort erbij. Sterkte met de laatste loodjes.

6. Marijee

Marijee Fanatiek lid

Jan 21, 2008
    2,295
    0
    0
    ik hoef er snachts maar 1 keer uit tot nu toe!
    en ik kan de klok er op gelijk gestellen haha,

als ik om 11 uur ga slapen moet ik om 3 uur na de wc dus elk uur later slapen moet ik ook een uur later na de wc.

en dan moet ik vaan sochtends tegen 6 uur weer en 9 uur weer :p haha en dan kijken of ik nog even verder kan slapen of niet.

7. cvwinkoop

cvwinkoop Bekend lid

May 31, 2007
    653
    0
    0
    Student
    Veenwouden
    Ik heb soms het gevoel dat ik net zo goed op de wc kan blijven zitten ;) Dus ja ik heb er ook last van, ene nacht erger dan de andere.

8. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

Feb 19, 2008
    3,365
    0
    36
    essen
    ik heb het al sinds het begin :D nu drink ik na 6uur gewoon niets meer. tegen dat je dan gaat slapen heb je het meeste al uit geplast :D zelfs nu moet ik er nog wel vaak uit (zo'n3x per nacht)

9. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

Nov 16, 2007
    10,986
    116
    63
    hier ook al een hele tijd ongeveer 5 keer per nacht er uit. vannacht een goede nacht met maar 3 keer :) toevallig vanmorgen nog maar eens urine bij de ha gebracht maar geen blaasontsteking te vinden. hoort er bij denk ik..
    overdag moet ik trouwens ook vaak..

10. Carla78

Carla78 Actief lid

Apr 14, 2008
    159
    0
    0
    chemisch analist
    Almere
    ik ga nu ook zoveel.
    Ben je net geweest lig je weer in bed kun je eigenlijk weer.
    Heb geen blaasonsteking ook al voor getest. Maar je wordt er wel moe van.

11. evepientje

Apr 14, 2008
    78
    0
    0
    Hilversum
    elke nacht als ik net slaap : om 00.07 uur stipt....word ik wakker en plassen maar.....dan weer rond drieen, vijven en acht....lekker hoor. ik blijf wel gewoon drinken, want plassen moet ik toch wel.....ik moet ook om mijzelf lachen hoe ik mijn bed uitkom.........rollie de rolmops......en dan waggel ik als een stijf eendje naar toilet....als ik er eenmaal af ben dan ben ik weer soepeler.....om te gillen.

12. Dani84

Dani84 Niet meer actief

hahah ja ik voel me ook wally walrus nu al! :D en dan moet ik dat bed weer in oeh aahh en m`n man maar lachen zo lig je weer? is het dan haha

Ach ja.. leuk is anders maar idd het hoort er dus gewoon bij! bedankt voor de reacties!

13. raspberry

raspberry Niet meer actief

5 keer maar? ;)

14. Babylicious08

Babylicious08 Actief lid

Mar 25, 2008
    210
    0
    0
    Haha dat probleem herken ik maar al te goed! Lang leve de laatste loodjes zullen we maar zeggen.

Ook erg fijn als je bed op klossen staat, eerst moet ik denken ojah voorzichtig het bed uitglijden en als ik dan van de toilet kom, sta ik eerst nog naar mijn bed te staren met de vraag hoe ik er dit keer weer in moet klimmen haha

15. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Haha daar heb ik nog geen last van.. bed staat nog niet op klossen. Moet er wel ff achteraan wanneer ik die kan halen.

16. Babylicious08

Babylicious08 Actief lid

Mar 25, 2008
    210
    0
    0
    @ dani84 Bij onze thuiszorgwinkel is dat je het in totaal 13 weken mag lenen, weet niet of het overal hetzelfde is hoor. Maar je moet zo zoiezo vanaf 37 weken onder je bed hebben staan (of onder het bed waar je op wilt bevallen als je half over kop thuis bevalt of een geplande thuisbevalling hebt). Ik ben al niet zo super groot dus moet echt mijn kont tegen het bed aanzetten en mezelf iets omhoog wippen om vervolgens in bed te gaan liggen. gelukkig wordt ik er met de dag iets handiger in haha. manlief is ruim anderhalf kop groter dan ik, dus die vind zo'n hoog bed echt geweldig!

17. meisje1984

meisje1984 Niet meer actief

ik heb het nu al!

elke 2 uur wordt ik wakker om te plassen, en mn buik voelt dan zo zwaar....

18. Dani84

Dani84 Niet meer actief

@ babylicious bedankt ik ga morgen ff informeren hoe of wat. Lijkt mij ook wel fijner zo1n hoog bed, maarre val je er de eerste nacht niet uit? haha

Groetjess

19. Lola1982

Lola1982 VIP lid

Jul 16, 2007
    18,000
    1,841
    113
    Ohja, om de 1 1/2 uur moet ik!
    En dan s'ochtends wakker worden met een onwijs volle blaas!
    Ach ja... Het went! ;)

20. dreami3j

dreami3j Actief lid

Feb 14, 2008
    315
    0
    0
    Huismoeder
    Utrecht
    Ik word er helemaal gek van dan geplas in de nacht.. Ik word er ook gewoon wakker van gelukkig slaap ik meestal snel weer :D

Share This Page