man aan je borst ipv baby...

Discussion in 'Zwangerschap' started by lovelybaby, Oct 30, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,158
    8,135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland

:) dat is echt ranzig zeg gatverdamme :)

2. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    die van mijn durfde dat langniet haha bang dat hij meteen wat de drinken kreeg. toen hij naar de bevalling de melk in de potjes zag soms wart gelig dan weer wit trok zijn gezicht ook vies weg. hij lust toch al geen melk. als ik een stuwing had drukte ik zelf met me vingers de melk eruit en dat ging er goed:). andere keer ging ik kolven en na een flesje had ik nog een borst over om te geven.

nu durft hij wel weer maar zoals je ziet ben ik weer zwanger en denk zodra ze maar iets van lekken gaan doen dan blijft tie daar weg. aankomen mag toch al niet dan vermoord ik hem haha

3. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    o heb op marktplaats ooit een advertentie gevonden dat er manne zijn die grof geld geven om aan de borst te mogen dinken. vind het echt smerig maar je eigen man ja waarom niet als ie het lekker vind en jij het goed. zou er zelf niet aan moeten denken maar ken wel een man die de melk bij zijn vrouw heeftgeproeft :)

4. Niet meer actief

Op marktplaats?! GADVER DE GADVER :confused:

5. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

hahahaha vraag ik me toch af bij welke categorie JIJ aan t zoeken was! :)

6. Niet meer actief

Haaaahahahaha dat is idd dan wel een goede vraag :)

7. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

ik snap dat niet, ik gil het uit van de gevoeligheid bij sabbelen van mijn man. hoe houden jullie dat uit?

8. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Ons kleintje, het wordt vanzelf minder gevoelig. De eerste 5 maanden van mijn zw mocht mijn vriend niet eens naar mijn borsten kijken laat staan aanraken aaargh! Maar dat wordt dus echt beter gelukkig. Alhoewel ik dus nog steeds niet wil dat mijn vriend nu aan mijn tepels gaat zuigen, das voor onze kleine man! Hij heeft zelf die behoefte ook niet overigens, dus dat scheelt alweer. Met de stuwing heb ik er gewoon heel vaak een klein lief babytje op gezet, is het ook zo weer voorbij :D

9. mamasuusje

mamasuusje Bekend lid

Sep 24, 2008
    586
    0
    0
    Hahahahaha gatverdamme :eek:

10. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

Apr 3, 2008
    3,515
    1
    0
    Zou het eerlijk gezegd heel erg raar vinden als hij het zou willen.
    En ik zou het ook niet accepteren als mijn vriend dat zou willen...!

11. suzeep

suzeep Lid

Dec 28, 2007
    36
    0
    0
    coevorden
    hahaha :) :D erg leuk om te lezen al die reactie's van man lief. die van mij zoog laatst ook een keer aan m'n tepel tijdens het 'knuffelen' maar kon hem wel meppen, voelde net of hij er in beet. en dat zei ik hem ook maar hij bevestigde dat hij er echt alleen maar aan zoog :oops: . na mijn heftige reactie is hij niet meer in de buurt geweest :) :D :)

12. Makkie

Makkie Niet meer actief

Nou, mijn vriend lust niets wat maar met melk te maken heeft (melk, yoghurt, boter) dus ik denk dat hij straks wel uit zijn hoofd laat daar in de buurt te komen! :)

Share This Page