Zijn er mensen die misschien positieve of negatieve ervaringen hebben met een draadloze (dubbele) deurbel? Hoeft niet per definitie een dubbele te zijn, is een beetje afhankelijk van het feit of en hoe hard/zacht het volume in te stellen is. Heb ooit eens zo'n ding bij de Action ofzo gehaald met allemaal blije melodietjes, maar volume was niet aan te passen, en dat is, bij gebruik van 1 deurbel, wel wenselijk.
gewoon 1 bij de bouwmarkt halen, die hoor je goed genoeg en als je 2 van zelfde haalt zelfde zender afstemd heb je overal in huis herrie hahaha, wij hebben er dus 1 in de schuur en 1 in huis ideaal
Zat al in de planning ja, kun je gelijk effe vragen of ze em demonstreren. Maar hier ist juist de bedoeling dat we niet overal herrie hebben, haha. Hebben zo'n klote-gong in de gang, en manneke slaapt daar zowat precies boven. Breekt nu drukke tijd voor ons aan (ML is boekhouder) waarbij om de haverklap de bel gaat. 1 of 2 keer is geen ramp, maar we krijgen straks te maken met 3 a 4 keer per uur, en da's irritant als je aan je middagdutje wilt beginnen. Bel mag dus overal te horen zijn behalve in de gang, en hoeft ook niet schandalig hard te klinken.
mooie is dat klindong ding hahaha, kan je overal in huis leggen of hangen waar je maar wilt.volume is geloof ik niet in te stellen, ach gewoon een kussen erop hihi
Hier ook een draadloze, heel erg handig. Hij hangt eigenlijk standaard in de keuken.. Als je er 1 van dezelfde bijkoopt, kun je ze instellen op dezelfde frequentie en kun je er op meerdere plekken 1 hangen..
Het is ook erg leuk als 1 van je nabije buren een zelfde soort heeft op dezelfde frequentie, dan bellen ze daar aan en gaat hij bij jou ook hahahaha. Ik heb 'm weggedaan, welke ik ook had hij bleef maar herrie maken waar er ook maar op de bel werd gedrukt
Wij hadden een draadloze maar die hebben we na een paar weken al weer weg gedaan. Hij ging zelfs regelmatig als er iemand zijn auto van het slot deed met een afstandsbediening. Je hoorde dan wel een ander melodietje maar als je tegenover een parkeerterrein woont dan is dat niet leuk meer.
Ook een draadloze met 2 kastjes. Geen enkel probleem mee. Een hangt in de gang en de ander op de volgende verdieping.
Wij hebben er ook een, hij doet het prima maar hij gaat ook af als er in de verste verte niemand te zien is. (en dan loopt er ook niemand langs) Best vervelend!
Hebben wij ook gehad. Geloof dat de over buren er niet zo blij mee waren Als hier iemand aan de deur stond ging bij hun de bel ook. Andersom gelukkig niet maar na 2 maanden toch maar een andere gehaald.
Wij hebben er ook een. De buren ook, in het begin stond die op dezelfde frequente. gauw verandert en werkt als een tierelier! Wij hebben hem wel alleen beneden hangen, dus als ik in bed lig, wordt ik er niet wakker van..
Wij hebben zo'n ding van de praxis, maar die gaat te pas en te onpas af. Echt vreselijk irritant. Hij reageert vooral op brommers en centrale deurvergrendeling van auto's. Regelmatig ook middenin de nacht. Gelukkig wel een ander deuntje dan wanneer er iemand aanbelt, dus we weten wanneer we moeten opstaan
Tijdje eentje gehad, omdat we geen bedrading etc hebben voor een deurbel (en geen elektriciteit punt dichtbij genoeg). Vond hem handig, alleen toen de batterij ging deed ie het niet meer na vervanging. Letterlijk alle batterijen die erin gingen vervangen (deurbel zelf en het kastje), maar niks meer. Jammer...dus iedereen kleppert hier maar met de brievenbus of klopt, waardoor we het dus niet altijd horen. Fijne aan de draadloze is dat je man evt het kastje bij hem in zijn werkkamer kan zetten. Is dat iets? Is dat ver genoeg van de kamer van je kleine? M'n acupuncturiste heeft er ook eentje, en houdt hem in haar studeerkamer, zodat terwijl jij als patient ligt te mediteren/rusten niet gestoord kunt worden door de bel voor de volgende. Ik heb hem iig nog nooit gehoord en zit geloof ik een kleine keuken tussen de twee ruimtes. Dus misschien is dat iets?
Vreemd zeg, dat sommige van jullie bellen hebben die reageren op omgeving geluiden? Ik woon aan een drukke straat en heb daar gelukkig totaal geen last van. Bel gaat alleen als er buiten op het knopje wordt gedrukt. Overigens zit er buiten in het knopjekastje een batterij, de bel zelf gaat in het stopcontact..
Wij hebben er sinds de zomer een en zijn er zeer tevreden over. We hebben een tuinhuis achter in de tuin laten zetten en zitten daar bij mooi weer. Maar daar hoorden we de bel niet meer. Nu dus een draadloze met 2 kastjes. Als we buiten zitten, kan er 1 in het tuinhuis en de ander blijft binnen (want je bent ook wel eens binnen en dan zou je daar de bel niet meer horen). En nu zit er 1 in de hal en 1 in de keuken. Want het bleek ook dat we hem niet goed hoorden als je aan het koken bent met de afzuigkap aan. Als de kleine op bed ligt en ik eraan denk, dan trek ik die in de hal uit het stopcontact want anders wordt hij wakker als er wordt gebeld. Van degene die in de keuken hangt, wordt hij niet wakker. Wij hebben nog nooit gehad dat hij zomaar ging terwijl er niemand aan de deur stond. Overigens zit onze voordeur niet aan de straat maar aan de zijkant van het huis aan het einde van de oprit. Dus dat scheelt misschien ook. En blijkbaar hebben onze buren geen van allen zo'n bel. Wij hebben er overigens een van de bouwmarkt waarbij je het kastje in het stopcontact moet steken.