ik ga idd maar naar de huisarts en kijken wat hij zegt en of we er medicijnen voor kunnen krijgen wanmt die stomme rubbers is ook niet alles, bedankt diddl
Candida verdwijnt vaak wel vanzelf weer na een aantal weken. maar omdat jullie elkaar blijven aansteken, blijft je man last houden. Zo gaat het bij mij dus ook, alleen ben ik degene die last heeft, en steeds weer aangestoken word door lief. Als je zwanger bent, ben je er extra gevoelig voor. Toevallig mag ik vanmiddag weer naar de h.a voor een nieuw recept, want de vorige medicijnen hielpen niet. Ik heb nu nog meer last dan voor de medicijnen. . Heel lastig. Succes Paula. Angelina
Paula, ik ben bang van wel . Meestal word er een kweekje mbv een eendenbek genomen. Ik ben er tot nu toe nog aan ontsnapt, maar ook ik moet vandaag met de benen wijd. ( sorry voor het taalgebruik ) Ik zal in ieder geval laten weten hoe het was, en wat ik nou weer voorgeschreven heb gekregen... Succes ermee. Angelina
Ben geweest, moest met de benen wijd, en de uitkomst is nog steeds een schimmel, een heel hardnekkige wel te verstaan. Wat is er aan te doen ( na gebruik dus van Daktarin eieren die niet werken ) : NIKS. Mooi is dat ook weer duidelijk. Oftewel als je zwanger bent mag je verder niks gebruiken dan Daktarin.... De rest durft de huisarts niet aan... Kan als ik last blijf houden nog wel gewoon de eieren blijven schuiven, maar dat deed zo'n pijn, dat ik daar maar voor pas, en vrolijk ( not ) afwacht totdat het overgaat. Angelina
angelina wat kan helpen met het inbrengen is dat je het ei even nat maakt met gekookt water dit deed ik ook in de verpleging en glijdt hij makkelijker naar binnen succes
Dit is idd een lastig schimmeltje, maar ook zonder medicatie is er best wat aan te doen. Namelijk door middel van je voeding. Google maar eens op het Candida dieet. Nou is dat dieet wel voor mensen bedoeld die er dus altijd last van hebben en niet alleen in de intiem zones. Maar door gebruik te maken van een aantal van de tips (zoals suiker zoveel mogelijk laten staan) kom je al een heel end.
Had ik ook al gelezen, maar mijn h.a is er absoluut op tegen. Ik heb ook geen problemen met het inbrengen van de eieren hoor, maar de infectie is zo erg, dat de bijwerkingen nog erger zijn dan normaal.Het is voor het eerst in mijn leven dat ik zo'n infectie doormaak, en als ik de h.a mag geloven komt het door hormonen in de zwangerschap. Angelina
Uh waar is je HA op tegen?? Het klopt inderdaad dat het voor een deel aan je zwangerschap ligt. Maar als de infectie niet over is voordat je bevalt, loop je het risico dat je je kind met spruw besmet (is hetzelfde schimmeltje)
heb je gemeld dan aan je huisarts dat het ei het alleen maar pijnlijker maakt dan ? want na een kuur moet het toch flink minder worre zwanger of niet zwanger