Man bekt en schreeuwt tegen meisje..

Discussie in 'De lounge' gestart door Woefje85, 11 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamabri

mamabri Niet meer actief

15 jaar, jonger dan mijn oudste notabene, ongelofelijk...... (die van mij zit daar niet op school, gelukkig, die zit op R in R, hoewel daar 2 jaar geleden ook al een jongen een moord gepleegd heeft op een klasgenoot)

Hij schijnt aan satanisme te doen en houdt zich bezig met allerlei occulte zaken. Hij werd eerder altijd gepest op school , zei het broertje van mijn vriendin, zodoende is hij met dat satanisme in aanraking gekomen, om zich beter te voelen en is dus compleet omgeslagen, het zal je kind maar zijn :$

2. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    De ergste typetjes zijn nog die in zo´n electrisch wagentje zitten en met een opgevoerde snelheid je letterlijk uit de schoenen racen op het trottoir of in een winkel. Wie het eerst bij de kassa is lijkt het wel... Even vragen of ze erdoor mogen komt niet eens in ze op....
    En dan krijg je actie-reactie en dan heb je al gauw de bagger waar we nu inzitten.

o jee... ik dwaal nu echt af!

3. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.894
    5.201
    113
    Home

misschien was het al voor de 100e x gebeurt en was hij het zat.
    dan hoeft ie niet te schreeuwen maar ik kan me voorstellen dat hij er wat van zegt.

4. Mientje Sop

Mientje Sop Bekend lid

15 jun 2012
    951
    1
    18
    m'n schatjes ღ
    Fijn dat jij je er even mee bemoeid hebt, terecht! Kan best op een normale manier :)

5. mamabri

mamabri Niet meer actief

helemaal mee eens !

6. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Wat een mafkees zeg.. Gelukkig dat het niet uit de hand is gelopen zeg.. Pff wel dichtbij ja zal schikken zijn geweest. ;)

7. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Ondertussen haar vader gesproken kwam hier aan de deur. Het komt nooit voor dat ze het niet opraapt en is daar heel trouw aan.. Typetje dat heel druk is met schone straat, milieu ect.
    Meisje was nog best van slag en wou niet meer met de hond wandelen.
    Nogmaals hij mag er wat van zeggen maar je scheeuwt toch niet tegen een kind.
    Wat een eikel zeg.. Pff..

8. Mientje Sop

Mientje Sop Bekend lid

15 jun 2012
    951
    1
    18
    m'n schatjes ღ
    Zonde, 't meisje :( Triest dat zo'n man "aanricht" dat 't meisje niet meer met haar hondje wilt lopen. "volwassen" van die man om dat kind zo aan te spreken.. Triest! Mag hopen dat haar vader vanuit jouw deur meteen even is doorgelopen naar die grote vent, met vooral z'n grote smoel :)

9. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    vind die reactie van die man ook te erg hoor....

mijn hond poept overigens wel op commando..... als ie ten minste moet haha....

maar vaak hebben kinderen geen overwicht op de hond ( dominantie) misschien kunnen de ouders de hond beter uitlaten

10. JongeMama22

JongeMama22 Niet meer actief

Dat die man er wat van zegt , dat snap ik heel goed. Ik zou er ook niet blij mee zijn geweest als een hond voor mijn deur poept, zeker niet als het vaker gebeurd. Maar ik zou degene erop aanspreken en een zakje geven om het op te ruimen.

Hoe haal je het in je hoofd om tegen een kind te gaan staan schreeuwen. Ik vind dat echt niet kunnen.

11. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Net goed. Moet ze maar een zakje meenemen. Ben dat gescheit voor de deur ook kids beu en of het nu een bejaarde is of een kind ( onder de 12 vind ik dat een te grote verantwoordelijkheid) en ze ruimen het niet op krijgen van mijn ook een bek. Ti's verdomme niet mijn probleem dat de geen zakje bij heeft. Schrot ze het maar met de vingers op

12. JongeMama22

JongeMama22 Niet meer actief

Je kan toch ook op een normale toon duidelijk maken dat je er niet van gediend bent en als ze niks bij zich hebben een zakje en een schep geven? Is schreeuwen en schelden echt nodig? Kijk je stem verheffen snap ik wel, maar echt schreeuwen en schelden nee sorry, vind ik ook geen goed voorbeeld voor mijn eigen zoontje.

Kinderen moeten nog dingen leren, ja ook een kind van 14. Dat ze geen zakje bij zich had, is natuurlijk niet slim. Maar ja daar zal denk ook geen kwaad achter zitten, misschien wist ze niet meer wat ze moest doen en is ze daarom weggelopen, ook niet goed. Maar dan kan je zeker een kind, toch er normaal op aanspreken en uitleggen dat ze voortaan een zakje mee moet nemen met uitlaten en als ze dat niet bij zich heeft gewoon even aan bellen. Probleem opgelost.

13. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Amen!

Vaders is bij meneer geweest en ging rustig door met schelden. De beste man kan blijkbaar niet normaal communiceren. Vader heeft kind gezegd nu altijd een zakje bijzich te dragen en dat er nu eenmaal mensen bestaan die alleen maar op z'n manier kunnen praten. ;)

14. Aszz

Aszz Niet meer actief

Schreeuwen en tekeer gaan tegen zo'n meisje? Wat een tokkie.
    Ik zou er ook wat van zeggen, en haar een zakje geven.

Goed dat je er wat van hebt gezegd ts!

15. Prinsessa

Prinsessa Niet meer actief

:(:(:( Het zakje een keer vergeten mag dus blijkbaar niet? En met haar vingers opruimen.. dat soort onzin zou je bij mij niet moeten proberen, ik zou je echt vierkant uitlachen.

Volgens mij gaf het meisje ook aan het wel te willen opruimen hoor dus van onwil is geen sprake.

16. Aszz

Aszz Niet meer actief

Wat? Je zou het haar op laten rapen met haar eigen vingers? Als je dat bij mijn kinderen zou doen, dan moet je hard kunnen lopen.
    Prima dat je een kind er op aan spreekt, maar geef dat kind dan een zakje ofzo.

17. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Normale toon werkt niet altijd, word er achter je rug om de schouders opgehaald.. Als het meerdere malen voor je huis gebeurd, en je bent het goed zat, snap ik best dat een bozere toon nodig is..

Iedereen moet z'n hond op de daarvoor bestemde plekken laten schijten!

Eigenlijk een keer bij die mensen zelf voor de deur wat drollen kwakken... Kijken of zij dan zo vriendelijk blijven..

Maaaaar in dit geval vooral slecht van de ouders van het meisje!!

18. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    nog een tokkie....;)

19. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Idd.. Ik heb de drol voor haar in de put geveegd.. En mn laars aan zn buxus schoon geveegd :p.

Het mooie is dat zei daar ook never nooit loopt en nou een keer toevallig. Dus het kan zijn dat ie vaker schijt voor zn deur heeft, maar niet van hun hond.
    Vind je gek dat honden daar schijten.. :p Kerel met schijt humeur! ;)

20. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Van dit antwoord moet ik glimlachen, kort maar krachtig en inderdaad: doel bereikt. :D

Mijn hond poept zelden tot nooit op de stoep, is een enkele keer gebeurd en dat ruim ik op. Is ook eens gebeurd dat ik geen zakje bij me had, was zo'n 500 m. verderop, ben naar huis gelopen, zakje gehaald en heb het alsnog opgeruimd.

Echter... er loopt bij ons dagelijks iemand met een roedel honden die dus niets opruimt en de honden poepen dus wel vaak op de stoep. Daarbij laat ze ook nog haar honden tegen onze buxus-heg aan piesen. :x Woest wordt ik ervan! Heb het een aantal keren netjes aangegeven, gevraagd of ze het wil opruimen, of ze haar honden niet meer tegen de heg aan wil laten piesen. Maar nee, madam luistert niet. Er komt dus een dag (duurt niet lang meer....) dat ik ook zo tekeer ga en niet meer voor rede vatbaar ben. En mocht er een voorbijganger zijn die me zegt dat mijn punt inmiddels wel duidelijk is, krijgt 'ie er ook van langs. :cool:

Deel Deze Pagina